Hør mere om Hverdagens IT Superhelte

BASELINE RELATION MANAGEMENT
 

Hold styr på dine kundeinformationer ét sted

Baseline Relation Management er til dig, der er træt af, at kundeinformationer ligger spredt overalt – men samtidig ikke har lyst til at investere i et dyrt og kompliceret CRM.

Gør det let at pleje dine kunder

Med Baseline Relation Management får du et enkelt system, der samler dine vigtigste kundeinformationer. 

Her er ikke alle mulige fancy funktioner, du alligevel ikke bruger. Til gengæld får du en intuitiv brugerflade, der gør det let at finde kontaktinformationer på dine kunder, dine kundeemner og samarbejdspartnere samt jeres aktiviteter på det enkelte emne.

Bliv kontaktet her

 

 

Her finder du navn, mobilnummer, adresser og historik på kunden. Kort fortalt: Dét, du har brug for, når du skal styrke salget.

— Lars Nielsen, Cloud Transformation Manager

Åh nej. Kan du genkende det? 

Hvem er hvem? 

I mangler overblik over kunder, kundeemner og samarbejdspartnere. Uhensigtsmæssigt. 

Hvem har aftalt hvad? 

Du har en kunde i røret, som taler om noget, han aftalte med din kollega. Du er helt blank. Pinligt. 

Hvem har ansvaret? 

Du regner med, at din kollega følger kundeemnet op. Hun troede, at du gjorde det. Ærgerligt. 

 

 

Baseline Relation Management hjælper jer med at samle de vigtigste kundeinformationer ét sted. Det giver ikke kun bedre kundeservice – det styrker også jeres salg.

Er du også bange for CRM-monsteret? 

Hvis bare jeg havde en femmer for hver gang, jeg har set det ske: En virksomhed er blevet så stor, at medarbejderne har brug for at samle informationer ét sted. De kan ikke lige stikke hovederne sammen længere.

Så hvad gør de? De overvejer et CRM, men bliver skræmte over kompleksiteten. Systemet kan jo alt muligt, de aldrig får brug for. Nej, så er det bedre at gøre, “som vi plejer”. Fuldt forståeligt, men ikke så hensigtsmæssigt.

Med Baseline Relation Management har vi taget det klassiske CRM og skåret alt fedtet fra. Tilbage er dét, du som minimum har brug for for at styre din moderne organisation. Det er både billigere og bedre for dig og dine kollegaer.

Hør mere om løsningen

Skru op, hvis du får brug for det

Det er svært at forudsige, hvad du har brug for i fremtiden. Baseline Relation Management er skalerbart, så du altid kan opgradere, hvis det bliver aktuelt. 

Helt konkret kan du opgradere med en ny licensform – eksempelvis til Dynamics 365 Sales – alt efter dine behov. Og det bedste af det hele: Du kan opgradere uden at skulle lave en masse om i dit system. Det er helt enkelt for dig og dine kollegaer.

 

Vi uddanner dine kollegaer som superbrugere. Du skal jo ikke klare alting selv.

  • Uddannelsesseance via Teams
  • 10 superbrugere
  • Varighed 2 timer

Hør mere her

Sådan får vi dig godt i gang

Baseline Relation Management handler om at komme hurtigt fra A til B. Ikke kun, når du skal finde kundeinformationer, men også når du skal i gang med arbejdet.

Vi følger en fast implementeringsproces, som sikrer, at du kommer godt i gang. Sådan gør vi:

 

Klargøring af dit miljø

Installation af Baseline Relation Management

Integration til dokumentarkiv via SharePoint Online

Vejledning til installation af Dynamics 365 for Outlook

Prisen er ligesom systemet:
Lige til at forstå

Det koster 59.500 kroner at få implementeret og komme godt i gang med Baseline Relation Management. Prisen dækker teknisk implementering og uddannelse af 10 superbrugere. 

For at få glæde af Baseline Relation Management skal du arbejde med Microsoft Power App. Per plan afregnes 62,90 kroner pr. bruger pr. måned. Alle priser er excl. moms. 

Husk: SharePoint Online er en forudsætning for at kunne anvende “Dokumentarkiv” i systemet. 

 

Er du interesseret i at høre mere?

Udfyld formularen, så hører du fra vores specialister hurtigst muligt. Vi tales ved.

Kontakt os

Lars Nielsen

Cloud Transformation Manager

smartphone +45 2389 5612

lanie@itrelation.dk mailE-mail

Lars Nielsen

Bliv ringet op

 
keyboard_arrow_up