Hør mere om Hverdagens IT Superhelte

Får du nok ud af dit CRM? Eller registrerer du bare data for dataenes skyld?

CRM er ikke bare et system, men en strategi, der skal forankres i hele organisationen, før den virkelig skaber værdi. Men hvordan gør du så det? Det har vi skrevet en guide til.

Hent din CRM-guide her

Skab relationer og hold kontakten med CRM

At skabe, fastholde og udvikle kunderelationer er afgørende for din virksomheds succes – men det er ikke blevet nemmere. For kunderne har ændret sig. Du ved det. De er velinformerede og vælter sig i muligheder og informationer. Derfor er det altafgørende at have fokus på kunderne gennem hele kunderejsen – før, under og efter.

Og det kan CRM hjælpe dig med – hvis du bruger det rigtigt.

3 ting CRM kan hjælpe dig med

Det kan give dine kunder en bedre og mere sammenhængende oplevelse.

Det kan give dine medarbejdere flere brugbare og effektive værktøjer.

Og det kan tilsammen skabe flere salg og i sidste ende mere værdi for din forretning.

Få vores 10 bedste tips til et succesfuldt CRM-projekt – og meget mere 

I IT Relation har vi i mange år hjulpet både store og små virksomheder med at implementere CRM-systemer. De mange års erfaring har vi kondenseret ned til 10 gode råd, der kan hjælpe dig med at få succes med dit eget CRM-projekt.

Men det er ikke alt du får med vores CRM-guide.

Du får også en tjekliste fra Per Østergaard Jacobsen, manden bag CRM-bogen 1-5 og efficiens.nu til, hvordan du undgår at fejle med dit CRM-projekt. Og så får du en grundig gennemgang af CRM-mulighederne i Microsoft Dynamics 365 og 4 konkrete måder til, hvordan du kan bruge systemet til at skabe bedre kundeoplevelser.

Hent din CRM-guide her

 

Skal vi hjælpe dig med at skabe CRM-succes?

Lad os snakke om, hvordan CRM kan skabe værdi for din forretning.

 
keyboard_arrow_up