Pas godt på dine kunder. Det er der penge i

At skabe, fastholde og udvikle kunderelationer er afgørende for din virksomheds salgssucces. Det sker desværre ikke af sig selv. Det skal sættes i system. Det kan Microsoft Dynamics CRM gøre for dig.

Brug Microsoft CRM til salg, marketing, kundeservice og social

Med Microsoft Dynamics CRM får du et effektivt system, der giver dig (din salgs- og marketingafdeling) et komplet overblik over dine kunder. Du får den indsigt og de værktøjer, du har brug for at kunne sælge mere effektivt, lave mere intelligent markedsføring og til at levere optimal kundeservice.

4 funktioner i Microsoft Dynamics CRM

Salg

Brug Microsoft Dynamics CRM til hurtigt og effektivt at få viden om, hvad dine kunder har købt – men også til at fortælle dig, hvad de endnu ikke har købt. På den baggrund kan du sælge relaterede produkter til dine eksisterende kunder – også kaldet krydssalg. Det er nemmere at sælge til eksisterende kunder end at opbygge nye kunderelationer.

Med Microsoft Dynamics CRM får du et overblik, så du nemt kan overskue, hvor langt dine kunder er i beslutningsprocessen. Det kan du bruge til at sætte ekstra fokus på kunder, der er tæt på at tage en beslutning – frem for at forsøge at ramme alle. 

På den måde kan du bruge din energi på realistiske kunder og vente med at tage fat på kunder, der endnu ikke er klar til at købe. Al statistik viser, at fokus og målrettet indsats giver mere salg og dermed større omsætning.

Marketing

Brug Microsoft Dynamics CRM til mere effektiv markedsføring. Du kan gøre det nemmere for dine marketingmedarbejdere at planlægge og koordinere kampagner, lave forecasts og måle på aktivitetsniveau og effektivitet.

Med Microsoft Dynamics CRM kan du blandt andet oprette målgrupper og segmenter, skrive nyhedsbreve og lave målrettede kampagner. Du får du desuden mulighed for at måle ROI (return of investment) og køre rapporter med nøgletal. 

Kort sagt er Dynamics CRM lige så vigtig for din salgs- og marketingsafdeling, som et effektivt økonomiprogram er for din økonomiafdeling.

Service

Brug Microsoft Dynamics CRM til at styrke dit forhold til kunderne, hvad enten de møder dig i telefonen, på e-mail eller online. Systemet giver dig overblik over kunder, produkter, sager og kundeservicestatus. 

Du kan blandt andet spore og registrere problemer, vedligeholde serviceniveauer og administrere servicebetingelser. Det gør det nemmere at træffe de rigtige beslutninger og imødekomme kundernes servicebehov

Social

Brug Microsoft Dynamics CRM som et effektivt system til at overvåge din virksomheds interesser på de sociale medier som eksempelvis Facebook, Twitter, Google+ og LinkedIn. 

5 grunde til at du vil elske Microsoft Dynamics CRM

Altid adgang til data

Du får du adgang til alle værdifulde data om dine kunder som for eksempel: Kundeinformationer, salgs-historik, reklamationer, igangværende sager, besøgsrapporter med mere.

Få overblik over dine kunder

Du kan (via salgs-dashboard) se, hvilke kundebesøg du mangler, hvilke forespørgsler dine kunder kommer med – uafhængigt af hvem der skal udføre opgaven.

Spar tid med CRM

Du kan spare masser af tid på at udfylde regneark med salgstal til dine overordnede, da alle informationer kan findes i CRM-systemet.

Nem kampagnestyring

Du kan nemt sætte nye kampagner og aktiviteter i gang. Alle dine kunder og kundeemner (leads) ligger i dit CRM-system, så du skal blot vælge, hvilke af dine kunder der skal være en del af kampagnen.

Hold øje med dine mål

Du kan følge med i dine KPI’er (mål) og se, om du når dine mål eller skal gøre en ekstra indsats.

Vi er eksperter i Microsoft CRM

Hos IT Relation ved vi, at Microsoft Dynamics CRM er investeringen værd. Det ved vi, fordi vi har arbejdet med Microsoft CRM løsninger i mange år. Vores berettigelse er vores evne til at lave CRM løsninger, der øger effektiviteten og skaber mere salg. Så det gør vi. Bare spørg vores kunder.

Vi tilpasser og skræddersyer Microsoft CRM systemer til forskellige typer af virksomheder, og vi søger for, at CRM løsningen spiller sammen med virksomhedens øvrige løsninger. Alt fra mindre og mellemstore til nogle af de største. For os er det ligegyldigt, hvem du er. Bare vi må lave et CRM.system, der er skabt til netop din virksomhed og dine kunder. Det giver bedre resultater.

Microsoft CRM ydelser vi kan hjælpe dig med:

Rådgivning og konsulentydelser

Du kan bruge os som Microsoft CRM-konsulenter. Vi kan analysere dine eksisterende forretningsprocesser og arbejdsrutiner, samle forretningsmæssige krav og udvikle en plan for, hvordan din virksomheds CRM-system kan tilpasses.

Kundetilpassede løsninger

Du kan få en Microsoft CRM-løsning, der passer præcis til din virksomhed og dine kunder. Vi kan udvikle tilpassede løsninger i Microsoft Dynamics CRM, så de giver dig det overblik og de kundedata, der giver dig mere salg.

Integration

Du kan få et Microsoft CRM-system, der er integreret med dine andre forretningssystemer. Vi udfører integration mellem Microsoft Dynamics CRM og systemer som eksempelvis SharePoint, din virksomheds hjemmeside, ERP-systemer og lignende.

Dataflytning

Du skal ikke spekulere på, om du mister kundedata. Vi kan hjælpe dog med at importere data fra dit tidligere system til Microsoft CRM-systemet, så du er sikker på at få alle dine eksisterende data med.

Installation og konfiguration

Du behøver ikke at gøre klar til installation. Vi kan evaluere jeres IT infrastruktur og vurdere, om miljøet er klar til CRM-serveren – og om klienter lever op til de krav, der stilles. Efterfølgende kan CRM-serveren og klienter installeres og konfigureres.

Support

Du kan altid få fat i os, hvis der opstår problemer. Vi står til rådighed 24 timer i vores support og er klar til at løse dine IT-udfordringer.

Lyst til en uforpligtende snak?

Vil du høre mere om Dynamics Microsoft CRM? Få gode råd og svar på dine spørgsmål.

Kontakt os

Søren Westergaard

Solution Manager

smartphone+45 2013 9366

mailE-mail

Søren Westergaard

Bliv ringet op

keyboard_arrow_up
Loading...