Udnyt de mange fordele i Office 365

Har din virksomhed købt en licens, som I udnytter tilstrækkeligt? Måske på grund af manglende viden om dets muligheder?

Vi står altid til rådighed med anbefalinger eller til at udarbejde en optimal Cloud-strategi for din virksomhed. Vores kendskab i Office 365 er omfattende. Vi kender hver en afkrog og samtlige funktioner i Office 365.

Hvad er Office 365 til virksomheder?

Office 365 til virksomheder indeholder de velkendte Microsoft Office programmer såsom Word, Powerpoint og Excel, men også en lang række ekstra værktøjer, som har til formål at effektivisere jeres forretning og styrke det interne samarbejde. Med Office 365 kan I arbejde hvor som helst, når som helst, på en hvilken som helst enhed. I kan derfor tage jeres kontorarbejde med på farten overalt i verden.

Office 365 opdaterer sig automatisk, så I altid har de nyeste funktioner i Word, Excel og PowerPoint. Uanset om I arbejder online eller offline, fra en computer, tablet eller på telefonen, så er I dækket ind. Med lave startomkostninger og fleksibilitet til at tilføje brugere og tjenester efter behov får I et gunstigt investeringsafkast, som giver et godt udgangspunkt for succes.

Styrk forretningen, samarbejdet og kommunikationen

Office 365 indeholder flere funktioner, som kommunikativt gør virksomheden stærkere:

Del, organiser og find oplysninger med SharePoint

SharePoint er en online baseret portalløsning, der gør det nemt for dig og dine medarbejdere at samarbejde – uanset hvor I sidder, og hvilket system I arbejder i. SharePoint er den nye måde at arbejde sammen på og "afløseren" for fællesdrevet, hvor du og dine kollegaer måske tidligere lagrede dokumenter.

Bedre samarbejde med Skype for Business

Chat, tale- og videoopkald, onlinemøder og deling – alt sammen i én app.
Læs mere om Skype for Business her.

Udvikl din virksomhed med Yammer

Yammer er et privat socialt netværk, som gør det lettere for medarbejdere at få kontakt til de rette mennesker, dele oplysninger og administrere projekter, så I kan nå længere – på kortere tid. Udvid samarbejdskraften i SharePoint ved at bruge det sammen med Yammer.

Hold dig opdateret med Office Delve

Delve hjælper dig med at finde de oplysninger, der sandsynligvis er mest interessante for dig lige nu - på tværs af Office 365. Jo mere du og dine kolleger arbejder sammen ved at vise, redigere og dele hinandens dokumenter, jo mere får I alle ud af Delve.

Sikker lagerplads i skyen med OneDrive for Business

Ét sted til alle dine filer. Gem dine arbejdsfiler på OneDrive for Business, så har du dem altid med dig. Du kan nemt og sikkert gemme alle dine arbejdsfiler og dele dem med kolleger. Hver enkelt bruger får 1 TB lagerplads.

Oversigt og læring med Power BI

Microsoft Power BI giver brugerne mulighed for at visualisere data, dele opdagelser og samarbejde på nye intuitive måder. Power BI gør det muligt at bygge videre på eksisterende viden fra Excel og øger muligheden for at forstå og udnytte det konstant voksende univers af nyttige, men til tider uhåndterlige data.

Lad os tage en uforpligtende snak

Vil du høre mere om Office 365? Få gode råd og svar på dine spørgsmål.

Kontakt os

Lars Nielsen

Solution Manager

smartphone +45 2389 5612

mailE-mail

Lars Nielsen

Bliv ringet op

keyboard_arrow_up
Loading...