Få vores (effektive) opskrift på, hvordan du skaber værdi med CRM

Forretningsstrategi før system

Vil du vinde kampen om kunderne? Så er vores svar en klar CRM-strategi understøttet af et godt CRM-system. Men altid strategi før system. Du er nødt til at vide, hvordan du vil arbejde med kundepleje i din virksomhed – og hvilken proces dit system skal understøtte. Derfor indgår vi gerne i et analyseforløb, hvor vi hjælper dig med at kortlægge forretningsprocesser, før vi laver en CRM-løsning.

Søren Westergaard

Solution Manager

mail Skriv til mig

Søren Westergaard

Få den rigtige CRM-løsning

Er du bekymret for at ende med en kompleks CRM-løsning, der ikke skaber værdi for dine medarbejdere og din virksomhed? Vi er altid ambitiøse på dine vegne. Men vi starter hellere småt og rigtigt end at drukne i en forkromet CRM-løsning. Vi kan altid lade erfaringer og succeser styre den videre udvikling af løsningen.

Få mere ud af dine kundedata

Ved du nok om dine kunder? Hvem køber hvad? Hvem er du i kontakt med hvornår? Hvem er utilfreds og hvorfor? Med en CRM-løsning kan du samle og strukturere alle din virksomheds kundeinformationer fra salg, marketing og kundeservice i ét system. Vi kan hjælpe dig med at integrere de rigtige data og bruge dem strategisk til at målrette indsatsen mod hver enkelt kunde. Det er nøglen til loyale kunder, der køber mere.

Arthur Newstead

Microsoft Solutions Specialist

mail Skriv til mig

Arthur Newstead

Her er 2 ingredienser mere, der er afgørende for værdifuld CRM

Træf bedre beslutninger hurtigere

Er det ofte en tung proces at få adgang til de data, der gør, at du kan træffe kvalificerede forretningsbeslutninger? Sætter du os på opgaven, hjælper vi dig med at udvikle en CRM-løsning, der altid giver dig adgang til opdaterede rapporter, hvor du bl.a. kan få indsigt i salgspipeline og kundehistorisk. Det gør det nemmere at træffe optimale beslutninger.

Overblik over alle kundedata

Mangler du og dine medarbejdere overblik over kunder og kendeemner? Med en CRM-løsning hjælper vi din virksomhed med at få ét system, der gør det nemt og hurtigt at få adgang til alle kundeinformationer – lige fra e-mail-korrespondancer og telefonopkald til køb og klagesager. Så alle til hver en tid kan få indblik i historikken på hver enkelt kunde, kontaktperson eller salgsmulighed.

Fordele for alle – også dine kunder

Målrettet markedsføring

Dataen i en CRM-løsning kan give dig viden om, hvem din (primære) målgruppe er, så du kan bruge dine markedsføringskroner rigtigt.

Bedre kundeservice

Med en CRM-løsning kan du analysere, hvordan din kundeservice fungerer. Den viden kan du bruge til at identificere områder, der kan forbedres.

Spar tid

Både salg, marketing og kundeservice kan nemt og hurtigt få adgang til bedre og mere præcis kundedata med en CRM-løsning. Det sparer hurtigt mange ressourcer.

Højere datasikkerhed

Du får ikke blot mulighed for at strukturere dine data med en CRM-løsing – du får også mulighed for at styre, hvem der har adgang til hvilke data og funktioner.

Øget salg

Med en CRM-løsning får du adgang til data, der kan fortælle dig, hvornår dine kunder sidst købte, og hvor ofte de køber. Den viden gør dig i stand til at kontakte kunderne på det rigtige tidspunkt.

Vi skaber forretning med CRM

Når du snakker CRM med os, er det ikke blot et spørgsmål om system. Det er også et spørgsmål om, hvordan vi kan gøre data til viden, der skaber værdi for din forretning. 

Vi forstår os på datadrevet forretning

Gennem +25 år har vi hjulpet hundredevis af virksomheder med at få mere ud af kundedata. Den erfaring tager vi med ind i din CRM-løsning.

Altid opdaterede på den nyeste viden

Vi ved, hvad vi taler om, når vi taler om CRM. Og vi forholder vi os altid forretningskritisk til trends og nye CRM-produkter. 

Ærlige og til at snakke med

Vi siger tingene, som de er. Fordi vi har respekt for din forretning. Og vi tager altid telefonen, hvis du får brug for support efter implementeringen.


295

Medarbejdere

47

lande

27

Års erfaring

4

lokationer

En del af det gode selskab

Certificeringer er ikke noget, du får automatisk. Det skal du gøre dig fortjent til. År efter år. Derfor gør vi os umage hver dag. Så du er garanteret løsninger, der altid lever op til strenge kvalitets- og sikkerhedskrav. Mere om vores certificeringer

Hvilket CRM-system skal du vælge?

I Danmark er Microsoft Dynamics CRM det mest valgte system. Styrken er, at det både er værdifuldt for små og store virksomheder. Systemet kan altid tilpasses, så du kun køber funktionalitet, der giver mening for din forretning. 

Vi er ikke religiøse omkring valg af teknologi, og vi afdækker løbende nye CRM-systemer. I langt de fleste tilfælde viser Microsoft Dynamics CRM sig dog at være det bedste valg. Derfor har vi gjort os til 100 meter-mestre i både udvikling og implementering af Microsoft Dynamics CRM. Mere om Microsoft Dynamics CRM

 

Microsoft CRM i skyen eller på egne servere?

Microsoft CRM fås i to versioner: Cloud eller On-premise. Valget er dit. Men vi rådgiver dig altid om, hvad der bedst betaler sig for din forretning.

Dygtige til alt, der handler om CRM

Rådgivning og konsulentbistand

Brug os som Microsoft CRM-konsulenter. Vi kan bl.a. hjælpe dig med at udvikle eller tilpasse din CRM-strategi, så den baserer sig på din forretning.

Kundetilpasset CRM-løsning

Få en CRM-løsning, der er tilpasset præcist til, hvordan din virksomhed vil arbejde med kundepleje.

Integration til forretningssystemer

Få udført integration mellem Microsoft Dynamics CRM og systemer som fx SharePoint, din virksomheds hjemmeside og ERP-systemer.

Smertefri dataflytning

Lad os importere data fra dit tidligere system til Microsoft CRM-systemet, så du er sikker på at få alle dine eksisterende data med.

Installation og konfiguration

Slip for klargøring til installation. Vi kan evaluere jeres IT-infrastruktur og fx vurdere, om miljøet er klar til CRM-serveren.

Support 24/7

Du kan altid få fat i os, hvis der opstår problemer. Vi tager telefonen 24 timer i døgnet i vores support og kan hjælpe dig videre.

Spørgsmål vi har hørt før

Hvad koster en CRM-løsning – er det dyrt?

Det afhænger af, hvilke krav du har til CRM-løsningen. Men typisk er det ikke en større investering at komme i gang med CRM – og slet ikke hvis du regner på, hvilken værdi det giver din virksomhed igen. Vores anbefaling er at starte småt, og når du får gode erfaringer, kan du altid bygge mere funktionalitet ovenpå.

Kan CRM-løsningen integreres med vores mail- og økonomisystem?

Ja, vi anbefaler dig altid en CRM-løsning, hvor du kan importere data fra dine andre systemer som fx økonomisystem og mailsystem. Pointen er netop, at du ikke skal oprette og vedligeholde kundedata manuelt flere steder.

Jeg er bekymret for, om CRM-løsningen kan alt det, som medarbejderne efterspørger?

Din bekymring er forståelig. Men husk at holde fokus på, hvad formålet med din CRM-løsning er for din virksomhed. Så du ikke ender med en dyr og kompleks løsning, der ikke er pengene værd. Når det er sagt, er forankringen af din CRM-løsning afgørende for at få succes. Derfor bør du tidligt i processen inddrage nøglepersoner og sammenholde deres ønsker til et CRM med den værdi, de kan tilføre.

Kan vi få adgang til CRM-løsningen fra mobil?

Du og dine medarbejdere kan få adgang til jeres CRM-løsning fra mobilen, når du samarbejder med os. Din løsning kommer nemlig til at bygge på Microsoft CRM, som har udviklet en gratis app, der altid giver adgang til løsningen fra mobilen.

Overvejer du en CRM-løsning?

Lad os snakke om, hvordan CRM kan skabe værdi for din forretning.

Kontakt os

Søren Westergaard

Solution Manager

smartphone+45 2013 9366

mailE-mail

Søren Westergaard

Bliv ringet op

keyboard_arrow_up
Loading...