Dine fordele ved at snakke intranet og portaler med os 

Altid adgang på den digitale arbejdsplads

Bruger du og dine medarbejdere ofte tid på at lede efter informationer og finde de rigtige værktøjer til opgaven? Lad os hjælpe dig med at udvikle et intranet, der ikke alene samler og strukturerer alle din virksomheds informationer i én platform. Men også fungerer som dine medarbejders digitale arbejdsplads, der stiller alle de rigtige værktøjer til rådighed til opgaven – uafhængigt af tid og sted.

Agilitet og i mål til tiden

Frygter du at sætte gang i en intranet- eller portalløsning, hvor tid og økonomi sejler? Vores tilgang til udvikling af IT-projekter er agil. Det betyder, at vi konstant ser på processen og vurderer, hvad næste skridt er ud fra et forretningsmæssigt perspektiv. Samtidig sørger vi for, at du får en fleksibel løsning, der tager højde for, at nye behov kan opstå undervejs. Altid med øje for at komme i mål til aftalt tid og økonomi.

Anvendelse i stedet for teknik

Går dine overvejelser om et intranet (eller en portal) på, hvordan du får det forankret i din virksomhed? Sætter du os på opgaven, får du en løsning, hvor der er fokus på anvendelse. For os handler det om at udvikle en platform, der gør hverdagen nemmere for dig og dine medarbejdere. Derfor involverer vi løbende brugerne i processen, så de bliver en del af projektet. Det gør det nemmere at få opbakning til løsningen.

Her er 2 fordele mere ved at snakke intranet og portaler med os

Forbedret samarbejde

Mangler du et værktøj til at optimere samarbejdet i din virksomhed eller med dine kunder? Med et intranet (kundeportal) kan du nemt og hurtigt få en platform, hvor det er muligt at dele og samarbejde om projekter, dokumenter og værktøjer – uanset hvor i verden, I sidder. Overlader du opgaven til os, efterlader vi dig ikke blot med en platform. Vi hjælper dig også med at anvende teknologien, så den rent faktisk effektiviserer samarbejdet.

Arbejdsgange bliver digitale

Oplever du arbejdsgange i din virksomhed, der er tunge eller præget af (mange) manuelle fejl? Spørger du os, anbefaler vi først at lave en forretningsanalyse, hvor vi analyserer arbejdsgangene i din virksomhed. Med udgangspunkt i analysen identificerer vi processer, der med fordel kan digitaliseres og tilgås fra et intranet (portalløsning). Altid med afsæt i, hvad der skaber værdi for din forretning.

Løsninger til den digitale arbejdsplads

Hvad end du har brug for et intranet eller en skræddersyet projektportal, handler det om at udvikle en løsning, der øger din virksomheds effektivitet.

HR 

Skab et effektivt HR-rum, der automatiserer ansættelses- og afskedigelsesprocesser. Det kan hurtigt spare din virksomhed for mange timer. Med en HR-portal kan du desuden understøtte såvel interne som eksterne krav til persondatabehandling og -opbevaring. 

Workflows

Ved at automatisere arbejdsgange og digitalisere processer kan du opnå en højere produktivitet. Du kan desuden minimere fejl og sikre datakvaliteten. Det gør det nemmere for medarbejderen at udføre arbejdet – uden fx at inddrage IT-afdelingen.

Intranet 

Har din virksomhed brug for et sikkert rum til informationsdeling og en effektiv kommunikationskanal? Så kan et intranet være løsningen. Her får du optimale værktøjer til at dele viden og samarbejde på tværs af afdelinger. Det kan være med til at nedbryde barriere og styrke sammenholdet.

Projektportaler 

Få en projektportal, der understøtter din virksomheds projektstyring. En portal, der fx indeholder værktøjer til opgaveoverblik, opgavestyring, projektprocesser, ressourcestyring og dokumentation. Det vil både sikre effektiviteten og projektkvaliteten.

Ekstranet 

Når du arbejder tæt sammen med fx kunder og leverandører, kan et ekstranet være en god løsning. Med et ekstranet kan du nemt invitere eksterne parter til et fælles samarbejdsrum. Her kan du fx facilitere sikker deling af viden, dokumenter og informationer. På den måde kan du strømline vidensniveauet og styrke samarbejdet.

Styr på dokumenter. Og på rettigheder

Det kan være forretningskritisk, hvis data og dokumenter ender i de forkerter hænder. Derfor bygger vi altid omfattende sikkerhedsforanstaltninger ind i vores løsninger. Vi genbruger bl.a. AD-oplysninger, udnytter EMS-elementer (som Information right management) og sørger for, at løsningen kan integreres med og opfylder Microsofts "best practice" for sikkerhed. På den måde sikrer vi, at du får en løsning, der både opfylder krav til dokumentsikkerhed og gør governance nemt både internt og eksternt.

Hvilken platform skal du vælge?

For os er det ikke et spørgsmål om den ene platform frem for den anden. Vi vurderer altid teknologien ud fra dine forretningsmæssige mål. I langt de fleste tilfælde viser SharePoint sig dog at være det mest effektive værktøj til at understøtte og forbedre arbejdsgange. Derfor vil det oftest være vores anbefaling.

Få det meste forærende fra SharePoint 

Det kan hurtigt blive en dyr og langsommelig proces, hvis vi skal bygge dit intranet eller din portal helt fra bunden. Når vi tager afsæt i Microsoft SharePoint, får du funktionalitet som fx dokumentstyring, samarbejdsfunktioner og kommunikationsværktøjer forærende. Det gør det nemmere at finde økonomi til de specialfunktioner, som kan være værdifulde for din virksomhed. 

Med +10 års erfaring i SharePoint ved vi, hvad vi snakker om. Vi har leveret hundredevis af løsninger, der tæller alt fra borgervendte selvbetjeningsløsninger over simple intranets til komplekse forretningskritiske systemer med avanceret integration til bl.a. ERP og telefonsystemer. Derfor kan du uden problemer overlade hele opgaven til os fra koncept og implementering til drift og vedligeholdelse. 

Mere om Microsoft SharePoint

Vi understøtter din forretning

Når du snakker intranet eller portalløsning med os, er vi ikke blot system-leverandører. Vi er forretningsudviklere. Det er vores vigtigste opgave at hjælpe dig med at få teknologi og systemer til at spille sammen. Så du får en løsning, der understøtter arbejdsgange og sparer dig omkostninger på bundlinjen.

Altid forretning før løsning

Vi analyserer altid din forretning, før vi snakker løsning. Det giver os det bedste grundlag for at gøre en forskel for din forretning.

Ærlige og til at snakke med

Vi siger tingene, som de er. Fordi vi har respekt for din forretning. Og vi tager altid telefonen, hvis du får brug for support – også efter implementeringen.

Agile og fleksible

Vores tilgang til udvikling af IT-projekter er agil. Du får altid en fleksibel løsning, der tager højde for, at behov og mål kan ændre sig undervejs.


295

Medarbejdere

47

lande

27

Års erfaring

4

lokationer

En del af det gode selskab

Certificeringer er ikke noget, du får automatisk. Det skal du gøre dig fortjent til. År efter år. Derfor gør vi os umage hver dag. Så du er garanteret løsninger, der altid lever op til strenge kvalitets- og sikkerhedskrav. Mere om vores certificeringer

Intranettet skaber en levende sparring, som vi er rigtig glade for. Og vi føler samtidigt, at vi er kommet tættere på hinanden.

— Filip Rasmussen, Gruppeleder for kommunikation og marketing hos Orbicon

Læs hele casen

Spørgsmål vi har hørt før

Hvordan ved vi, at løsningen er rigtig for vores forretning?

Løsningen er tænkt som en del af et større forretningssystem – det er aldrig bare en isoleret løsning, der tager hånd om et konkret her-og-nu problem. Du får altid en komplet og fremtidssikker platform, der kan være med til at optimere forretningsprocesser i din virksomhed. 

Hvordan skaber løsningen værdi for os?

Det er altid vores vigtigste opgave at udvikle en løsning, der skaber værdi for din forretning. Derfor analyserer vi ofte først arbejdsgangene i din virksomhed og skaber på den baggrund en løsning, der digitaliserer tunge processer. Samtidig får du typisk også en løsning, der skaber struktur og ensarter dokumenthåndteringen i din virksomhed. Det sparer dig hurtigt for mange fejl og ressourcer.

Hvor fleksibel er løsningen?

Selvom løsningen ofte bygger på standardplatformen (Microsoft SharePoint), er den i udgangspunktet lige så fleksibel, som hvis du udviklede den helt fra bunden. Alt kan tilpasses og skræddersyes til løsningen. Din fordel er, at platformen indeholder mange af de basale opgaver, du ellers skulle betale for.

Hvordan er integrationsmulighederne til andre løsninger?

Med en SharePoint-platform får du en løsning, der er åben og gør integrationer til andre løsninger til en nem proces. Faktisk findes der allerede en del standardintegrationer, du kan anvende ud af boksen.

Hvordan sikrer vi, at løsningen er brugervenlig?

For os er brugervenlighed altid en integreret del af projektet – fra start til slut. Og med en Microsoft SharePoint-platform er vi godt hjulpet. Langt de fleste brugere er nemlig fortrolige med Office-produkterne og kender allerede den standardfunktionalitet, vores løsninger bygger på.

Derfor oplever vi også, at det er problemfrit at bruge vores løsninger.de største konkurrenters. Prisen for implementering afhænger af dit ambitionsniveau og af jeres udgangspunkt. Vores anbefaling er, at du får opbygget et forståeligt datagrundlag til rapportering (her er startprisen ca. 100.000 kr.). Det oplever vi giver de bedste resultater.

Overvejer du et intranet eller en kundeportal?

Lad os snakke om, hvordan du får en løsning, der understøtter dine arbejdsgange og optimerer din forretning.

Kontakt os

Lars Nielsen

Solution Manager

smartphone +45 2389 5612

mailE-mail

Lars Nielsen

Bliv ringet op

keyboard_arrow_up
Loading...