Derfor kan Service Desk 24/7 være uvurderligt for din forretning

Agil Service Desk – altid tilpasset din forretning

Er behovet for IT-support i din virksomhed varierende – fra dag til dag og over længere tid? Outsourcer du din virksomheds IT-support til vores Service Desk, får du en skalerbar løsning, hvor du altid kan skrue op og ned for niveauet. Som en del af aftalen udvikler vi løbende udviklings- og forbedringsforløb. Det sikrer, at din løsning altid matcher din virksomheds support-behov. 

Dedikerede IT-supportere der altid svarer

Har IT-supporteren i din virksomhed også andre opgaver på to-do-listen? Hos os får du og dine medarbejdere adgang til et dedikeret support-team, der er til stede (24/7) for at løse dine IT-problemer. Vi tager altid telefonen første gang. Og du får hjælp af IT-supportere, der løser den type IT-udfordring, du sidder med. Det sikrer dig effektiv problemløsning.

Service Desk her og nu – 24 timer i døgnet

Sker det ofte, at dine medarbejdere ikke kan arbejde på grund af IT-problemer? Måske har IT-supporten for travlt til at løse problemerne? Måske er der ingen supportere på arbejde? Overlader du IT-supporten til vores Service Desk, løser vi jeres IT-problemer med det samme – også selv om klokken er 23.00, og din indkøbschef er på et hotel i Singapore. Vores forretningsmodel er Service Desk 24/7. Hver dag. Året rundt. 

Her er mere værdi til dig, der outsourcer din IT-support

Minimer din virksomheds IT-problemer 

Har du overblik over, hvad dine medarbejderes daglige IT-problemer koster din forretning? Når du indgår en Service Desk-aftale med os, registrerer og kategoriserer vi alle din virksomheds IT-problemer. På den baggrund udarbejder vi hver måned en rapport, som nøjagtigt fortæller dig, hvor der er problemer. Den viden kan vi sammen bruge til at optimere din IT-infrastruktur med.

Følg dine sager hver dag

Er du bekymret for at miste overblikket, når du outsourcer din IT support? Hos os får du og dine IT-ansvarlige login til vores kundeportal. Her kan du følge vores handlinger, se live data, tjekke dine åbne og lukkede sager, finde kontaktinformationer og hente måneds- og kvartalsstatistikker. Det giver dig altid mulighed for at følge med i alle din virksomheds IT-udfordringer.

Få en Service Desk-løsning, der passer til dit niveau

Komplet Service Desk 24/7

Overlad hele IT-supporten til os, og få løst alle din virksomheds IT-udfordringer. Hurtigt og kosteffektivt.

First Level Service Desk 24/7

Lad os fungere som IT-support-filter for din virksomheds egen IT-afdeling. Nemt og tidsbesparende.

Special Unit Service Desk 24/7

Få IT-support til afgrænsede enheder som fx webshops, kasseterminaler eller applikationer. Her og nu.

Vi tager os af dine IT-problemer – til hver en tid

Vi er her for at løse dine IT-udfordringer. 24 timer i døgnet. Hver dag. Året rundt. Og vi slipper ikke opgaven, før den er løst. Det er, hvad du kan forvente af os.

Erfarne IT-supportere

Gennem +25 år har vi løst IT-problemer for mere end 50.000 brugere. Den erfaring bruger vi til at løse din næste IT-udfordring. 

Vi taler et sprog, du forstår

Du behøver ikke sidde klar med IT-ordbogen, når du vil tale med os. Vi taler om IT i øjenhøjde. Ingen sort snak eller uforståeligt kodesprog.

Altid adgang til IT-support

Ring, skriv eller sms til vores IT-support. 24 timer i døgnet. Hver dag. Året rundt. "No Problem" er vores svar til dine IT-udfordringer.


47

Lande

55.000

BRUGERE

24/7

OVERVÅGNING

27

års erfaring

En del af det gode selskab

Certificeringer er ikke noget, du får automatisk. Det skal du gøre dig fortjent til. År efter år. Derfor gør vi os umage hver dag. Så du er garanteret løsninger, der altid lever op til strenge kvalitets- og sikkerhedskrav. Mere om vores certificeringer

Opstår der spørgsmål eller drillerier, ringer, e-mailer eller sms’er vores 85 brugere bare til Service Desk 24/7.

— Thomas Slott, Afdelingschef hos Aarstiderne

Se hele casen

Spørgsmål vi har hørt før

Vores IT-miljø er specielt – hvordan vil I hjælpe vores brugere?

Der er ikke blot tale om en udvidet FAQ-service. Vi forbereder implementeringen grundigt, inden vi går i drift med at supportere dine brugere. Vi besøger din virksomhed on-site, afdækker applikationslaget, aftaler snitflader med 3. parter og udarbejder udførlige løsningsprocedurer, der sikrer, at vi (oprigtigt) kan hjælpe, når brugerne henvender sig med fejl og problemer.

Kan vi få ad-hoc Service Desk fx i ferieperioder – og betale efter regning?

Vi skræddersyer altid den aftaleform, der passer dig bedst. Oftest kan vi synliggøre en god business case med 24/7-Service Desk. Vores koncept er baseret på en flat-rate aftaleform, der sikrer, at dine brugere hurtigt og ubegrænset får adgang til Service Desk. Det oplever vi, giver gladere og mere effektive medarbejdere.

Kan I overtage vores supportere, hvis vi outsourcer IT-supporten til jeres Service Desk?

Vi har gode erfaringer med medarbejderoverdragelse i forbindelse med strategisk outsourcing. Og vi vil altid gerne tilbyde de pågældende supportere et trygt forløb. Vi er opmærksomme på, at disse ofte har en værdifuld viden om forretningsgange og systemerne. Det giver typisk et godt afsæt for det fremadrettede samarbejde.

Overvejer du at outsource din virksomheds IT-support?

Lad os snakke om, hvordan vi kan løse din virksomheds IT-udfordringer 24/7. Året rundt.

Kontakt os

Thomas Møller Jensen

Team Manager, Sales

smartphone+45 3037 5580

mailE-mail

Thomas Møller Jensen

Bliv ringet op

keyboard_arrow_up
Loading...