First Level Service Desk 24/7

Lad os fungere som IT-support-filter for alle henvendelser til din virksomheds egen IT-afdeling. Nemt og tidsbesparende.

Én dedikeret IT-support kontakt

Med First Level Service Desk 24/7 er du og dine medarbejdere aldrig i tvivl om, hvor I skal henvende jer med et IT-support problem. Vi fungerer som jeres eneste IT-support kontakt. Det vil sige, at uanset hvilket IT-problem I står med, så henvender I jer altid til det samme team hos os. Herfra tager vi over: løser opgaven eller sørger for, den rette kommer på sagen.

Henvend jer altid det samme sted

Vi kategoriserer hver eneste udfordring. Kan vi løse den på First Level, gør vi det. Her og nu. Er opgaven mere kompleks, er det vores ansvar, at opgaven bliver ekspederet videre – enten til 3. parts leverandører eller til jeres egen IT-afdeling. Du og dine medarbejdere skal altså kun henvende jer ét sted. Nemt og enkelt.

Lynhurtige svartider og her og nu IT-løsninger

Svartider på under 30 sekunder er, hvad du og dine medarbejdere kan regne med. Og i mere end 80 % af alle henvendelser løses jeres udfordringer omgående af den medarbejder, der besvarer opkaldet eller e-mailen.

Sådan fungerer supporten i praksis

5 fordele ved at vælge First Level Service Desk 24/7

Telefonsupport

Står du med et IT-problem, kan du altid (24/7) ringe på det samme dedikerede telefonnummer – uanset opgavens omfang. Så løser vi problemet herfra.

E-mailsupport

Få IT-support, når det passer dig 24/7. Skriv en e-mail med dit IT-problem til en dedikeret support-funktion, og få svaret i din indbakke.

Overblik og ledelsesrapportering

Alle henvendelser registreres, så vi løbende kan levere ledelsesrapportering. Det kan vi sammen bruge til at udvikle den øvrige IT-infrastruktur ud fra.

Skræddersyet kundeportal

Du får adgang til en skræddersyet portal, hvor du kan se igangværende sager, oversigter, rapporteringer m.m. Det giver overblik og gennemsigtighed.

Kundens egne løsninger

Du får en IT-supportløsning, der er skræddersyet til at kunne håndtere netop din virksomheds systemer. Fleksibelt og individuelt.

Effektiv hjælp til kundens medlemmer – døgnet rundt

Et NemID der driller, eller et password der ikke passer. Med mere end 100.000 medlemmer i Lærerstandens Brandforsikring (LB) opstår der dagligt udfordringer, når medlemmerne skal bruge websitets selvbetjeningsfunktion.

Sådan hjælper vi Lærerstandens Brandforsikring

Lad os tage en uforpligtende snak

Find ud af, hvor mange ressourcer du kan spare med First Level Service Desk 24/7

Kontakt os

Thomas Møller Jensen

Team Manager, Sales

smartphone+45 3037 5580

mailE-mail

Thomas Møller Jensen

Bliv ringet op

keyboard_arrow_up
Loading...