Komplet Service Desk 24/7

Overlad IT-supporten til os, og få løst alle din virksomheds IT-udfordringer. Hurtigt og kosteffektivt.

Få flere ressourcer til forretningen

IT-brugersupport er en tidsrøver. Det koster mange timer. Dyrebare timer, som du ofte kan bruge på mere forretningsgivende formål. Med Komplet Service Desk 24/7 hjælper vi dig med at frigøre IT-ressourcer. Vi løser alle din virksomheds IT-support opgaver. Her og nu.

Grundig proces giver gode resultater

Komplet Service Desk 24/7 handler om, at vi skal overtage den fulde IT-support – uden at belaste de interne IT-medarbejdere i din virksomhed. Derfor laver vi altid et grundigt forarbejde i den indledende fase. Vi definerer procedurer, dokumenterer og kortlægger alle områder, der skal omfattes af IT-supporten. Grundigt – men til stor værdi.

Single Point of Contact (SPOC) – én dedikeret IT-kontakt

Med Komplet Service Desk 24/7 har du og dine medarbejdere altid kun én kontaktflade. Så løser vi opgaven herfra. Det vil sige, at uanset hvilket IT-problem I står med, ringer eller mailer I til det samme nummer eller adresse. Enkelt og nemt at huske.

Lynhurtige svartider og her og nu IT-løsninger

Du og dine medarbejdere bliver garanteret gennemsnitlige svartider på under 30 sekunder. Og i 80 % af tilfældene bliver alle IT-udfordringer også løst på 1. niveau (altså af den medarbejder, der besvarer opkaldet eller mailen).

Sådan fungerer supporten i praksis

5 fordele ved at vælge Komplet Service Desk 24/7

Telefonsupport

Står du med et IT-problem, kan du altid (24/7) ringe på det samme dedikerede telefonnummer – uanset opgavens omfang. Så løser vi problemet herfra.

E-mail support

Få IT-support, når det passer dig 24/7. Skriv en e-mail med dit IT-problem til en dedikeret support-funktion, og få svaret i din indbakke.

Overblik og ledelsesrapportering

Alle henvendelser registreres, så vi løbende kan levere ledelsesrapportering. Det kan vi sammen bruge til at udvikle den øvrige IT-infrastruktur ud fra.

Skræddersyet kundeportal

Du får adgang til en skræddersyet portal, hvor du kan se igangværende sager, oversigter, rapporteringer m.m. Det giver overblik og gennemsigtighed.

Kundens egne løsninger

Du får en IT-supportløsning, der er skræddersyet til at kunne håndtere netop din virksomheds systemer. Fleksibelt og individuelt.

Farvel til IT-bekymringer, goddag til kernekompetencer

Det blev en større og større udfordring for virksomhedens forholdsvis lille IT-afdeling at supportere alle medarbejdere 24/7 alle ugens dage. Endvidere havde BPI et gammelt serversystem, som ikke længere levede op til nutidens standarder.

Sådan hjælper vi BPI

Lad os tage en uforpligtende snak

Find ud af, hvor mange ressourcer du kan spare med Komplet Service Desk 24/7

Kontakt os

Thomas Møller Jensen

Team Manager, Sales

smartphone+45 3037 5580

mailE-mail

Thomas Møller Jensen

Bliv ringet op

keyboard_arrow_up
Loading...