Special Unit Service Desk 24/7

Få IT-support til afgrænsede enheder som fx webshops, kasseterminaler eller applikationer. Her og nu.

Brug din tid mest værdifuldt

Nogle områder, afdelinger eller applikationer kræver mere IT-support og mere specialiseret viden end andre. Med vores såkaldte "Special Unit" Service Desk 24/7 har du mulighed for at outsource et afgrænset IT-support område til os.

Eksempler på afgrænsede områder, hvor vi tilbyder IT-support:

  • check Kasseterminaler
  • check Håndterminaler
  • check Pakketerminaler
  • check Spillemaskiner
  • check Nets, dankortbetalinger
  • check Håndtering af online kundesupport problemer
  • check Webshops
  • check In-store TV
  • check Egne applikationer
  • check Afdeling i et andet land

Lynhurtige svartider og her og nu IT-løsninger

Hos IT Relation vil du og dine medarbejdere blive garanteret gennemsnitlige svartider på under 30 sekunder. Og i 80 % af alle henvendelser vil den IT-supporter, der besvarer opkaldet eller e-mailen, kunne løse opgaven. Her og nu.

Sådan fungerer supporten i praksis

5 fordele ved at vælge Special Unit Service Desk 24/7

Telefonsupport

Står du med et IT-problem, kan du altid (24/7) ringe på det samme dedikerede telefonnummer – uanset opgavens omfang. Så løser vi problemet herfra.

E-mailsupport

Få IT-support, når det passer dig 24/7. Skriv en e-mail med dit IT-problem til en dedikeret support-funktion, og få svaret i din indbakke.

Overblik og ledelsesrapportering

Alle henvendelser registreres, så vi løbende kan levere ledelsesrapportering. Det kan vi sammen bruge til at udvikle den øvrige IT-infrastruktur ud fra.

Skræddersyet kundeportal

Du får adgang til en skræddersyet portal, hvor du kan se igangværende sager, oversigter, rapporteringer m.m. Det giver overblik og gennemsigtighed.

Kundens egne løsninger

Du får en IT-supportløsning, der er skræddersyet til at kunne håndtere netop din virksomheds systemer. Fleksibelt og individuelt.

Lad os tage en uforpligtende snak

Find ud af, hvor mange ressourcer du kan spare med Special Unit Service Desk 24/7

Kontakt os

Thomas Møller Jensen

Team Manager, Sales

smartphone+45 3037 5580

mailE-mail

Thomas Møller Jensen

Bliv ringet op

keyboard_arrow_up
Loading...