Klientsikkerhed
Klientsikkerhed handler om dine medarbejdere og deres brug af udstyr og netværk. De rigtige beskyttelsesprogrammer og klare procedurer i tilfælde af sikkerhedsbrud er nøglen til en høj klientsikkerhed.
Et forkert klik er alt, der skal til
De fleste brud på IT-sikkerheden sker på grund af personlige fejl i medarbejderstaben. Det er et faktum. Og der skal ikke mere til end et forkert klik på et ondsindet link. Derfor bør du sikre dig, at virksomhedens udstyr og netværk er beskyttet på den rigtige måde. At gøre det kræver et helhedsorienteret blik på IT-sikkerhed. For uanset hvor meget du investerer i diverse beskyttelsesprogrammer, kan du aldrig gardere dig 100 %.
Ved du, hvad du skal gøre, hvis uheldet er ude?
Lad os hjælpe dig med at få styr på klientsikkerheden i 5 faser
Klientsikkerhedspakken består af en lang række ydelser, der er med til at understøtte sikkerhedsniveauet for udstyr og netværk i din virksomhed. Pakken er inddelt i fem faser: beskyttelse, overvågning, beredskab, genskabelse og opfølgning.
De fem faser er et udtryk for, at IT-sikkerhed er et løbende arbejde, der i princippet aldrig slutter. Beskyttelsesfasen er vigtig, men den er ikke tilstrækkelig. Din virksomheds IT-sikkerhed bør tage højde for, at risikoen for et ”worst-case scenario” i høj grad er tilstede.
Skal vi hjælpe dig med IT-sikkerheden?
Udfyld formularen, hvis du vil høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig med at få styr på din virksomheds IT-sikkerhed. Eller kontakt os direkte: