En helt almindelig e-mailkonto er i dag ikke en sikker transportform, når det handler om at sende eller modtage personfølsomme eller fortrolige informationer (jf. den nye persondatalov).
Det koster ikke alene din virksomheds omdømme dyrt, hvis personfølsomme data slipper ud på grund af en usikker mail. Nu kan det også koste dig bøder på op til 4 % af din virksomheds globale omsætning.
Send sikre e-mails
Du behøver ikke at bekymre dig om, hvilke data dine medarbejdere e-mailer, hvis du du vælger den løsning, vi kalder SEPO - Sikker Mail.
Overhold alle lovkrav om Sikker Mail
SEPO er Danmarks førende og mest velafprøvede Sikker Mail-løsning til afsendelse og modtagelse af sikre e-mails. Der er godt 350.000 brugere af løsningen inden for både offentlige og private virksomheder. Og dagligt ryger mere end 1 mio. mails igennem på den hostede version af løsningen. SEPO kan også leveres som en inhouse-løsning.
Med SEPO kan du nemt kryptere og signere alle din virksomheds e-mails i overensstemmelse med dansk lovgivning og reglerne for den nye EU-persondatalov (som du senest skal have implementeret i maj 2018).
Se et lille udpluk af vores Sikker Mail-kunder:
Flere fordele ved at lade os levere en Sikker Mail-løsning til din virksomhed
Dine fordele ved at vælge SEPO - Sikker Mail
ISAE 3000 Certificering
Vores Sikker Mail (SEPO) og Sikker Adgang løsninger er certificeret efter ISAE 3000. Erklæringen er din sikkerhed for, at vi har procedurer for overholdelse af reglerne om beskyttelse af personoplysninger. Læs erklæringen her.
Start småt og udvid med moduler i takt med behov og budget
Vores Sikker Mail-løsning kan suppleres med en række tilkøbsmoduler, som gør din mailkommunikation mere sikker.
Hør hvordan vi kan hjælpe dig med at sikre din virksomheds e-mails
Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Du er også altid velkommen til at ringe eller skrive til Jesper Henriksen, Solution Manager