IT-support - outsource den, og få mere effektive medarbejdere og øget tryghed
Forestil dig det her. Det er sommer, og du holder skansen, mens alle andre er på ferie. Pludselig oplever du et større IT-nedbrud i virksomheden. Hvad gør du? Du skynder dig ned og banker på døren til din IT-supporter. Her bliver du bliver mødt af en lille gul lap på døren:
”Er tilbage d. 5. august. God sommer”.
Ups.
Du vidste ikke, at din IT-mand er taget tre uger til Bali. Og ikke nok med at han er på ferie, så sidder han på den anden side af jorden i en forskudt tidszone. Er han til at få fat på? Næppe.
Derfor skal du outsource din IT-support
Et ord: tryghed. Med en outsourcet IT-support skaber du forøget tryghed. En tryghed i at vide, at du altid kan få løst dine IT-problemer når og hvor som helst. Det er lige meget, om din IT-supporter har for travlt med at løse en kilometerlang to do-liste eller måske allerede er gået hjem for i dag. Med en outsourcet IT-support er der altid nogen til at tage sig af dine (akutte) IT-problemer.
Samtidig minimerer du medarbejdernes tabte arbejdstid, mens vigtige ressourcer bliver frigjort i virksomheden. Resultatet? Medarbejderne kan koncentrere sig om at lave lige præcis det, de er bedst til.
På samme måde kan det også være en god idé at få tjekket din IT-infrastruktur, der også har stor betydning for dine medarbejdere og din virksomhed. Det er nemlig lig med effektive arbejdsgange og en øget IT-sikkerhed.
8 trin til en tryg og nem hverdag med outsourcet IT-support
Med en IT-support aftale hos os får du en tryg og fleksibel løsning, der giver ro i maven og mulighed for bare at koncentrere dig om dine arbejdsopgaver og dét, du er allerbedst til. Du kan glæde dig til at få alle fordelene ved at outsource din IT-support til IT Relation:
Men er det ikke besværligt med outsourcet IT-support?
Du er jo vant til at kunne finde din IT-mand længere nede ad gangen. Måske har du endda arbejdet sammen med ham i flere år. Så hvad nu, når du outsourcer hele baduljen? Bliver det så ikke mere besværligt og tidskrævende?
Svaret er nej. Du ringer eller skriver bare til vores IT-support. Du vælger selv, hvad der er nemmest for dig. Så vil du blive mødt af dedikerede og erfarne IT-supportere. Og vi står altid klar til at hjælpe dig. Også selvom klokken nærmer sig 23.00 en lørdag aften.
Siden 2003 har vi løst IT-problemer for mere end 75.000 brugere.
3 gode grunde til at få outsourcet din IT-support
Med outsourcing af din IT-support får du flere konkrete gevinster, så du kan sætte X ved:
Spørgsmål, vi har hørt før, om outsourcing af IT-support
Hvis vi outsourcer IT-supporten til jeres Service Desk, kan I så overtage vores supportere? add
Ja, det kan vi godt. Vi har gode erfaringer med at tage supportere ind i forbindelse med at en virksomhed outsourcer deres IT-support til os. Vi ved af erfaring, at medarbejderne ofte sidder inde med en værdifuld viden og indsigt om virksomhedens forretningsgange og systemer. Og det giver ofte en god start for et fremtidigt samarbejde.
Vi har et særligt IT-miljø – hvordan kan I hjælpe os? add
Vores IT-support tager ikke bare udgangspunkt i en standard FAQ. Når vi skal varetage en ny support funktion hos en virksomhed, så forbereder vi implementeringen grundigt, inden vi starter med at yde den første support. Her starter vi med at besøge din virksomhed for at afdække behov og aftaler samt udførlige løsningsprocedurer, som sikrer, at vi rent faktisk kan hjælpe, når vi modtager henvendelser fra brugerne med problemer og fejl.
Kan vi få ad-hoc Service Desk i fx ferieperioder – og kun betale efter forbrug? add
Når du vælger IT-support fra os, så får du en aftaleform, der er skræddersyet til dig. Vores koncept er bygget på en flat-rate aftaleform, så dine brugere får en ubegrænset adgang til vores Service Desk for et fast månedligt beløb. Vores erfaring fortæller os, at det giver mere effektive og glade medarbejdere.
Jeg har medarbejdere, der kun taler engelsk – kan de få support? add
Ja, det kan de godt. Vi har IT-supportere, som taler engelsk, så der er en høj sandsynlighed for, at vi kan give medarbejderne den support, de har behov for.
Hvornår kan vi ringe til jer? add
Vi har døgnåbent. Det betyder, at du kan ringe til os alle 365 dage om året ligegyldigt, om det er hverdag, ferie eller helligdag, så står vi til rådighed for at løse dine IT-problemer.
Vi har en IT-outsourcing løsning, der passer til alle. Også til dig
Hos os kan du få den løsning, der passer til dit behov for IT-support. Vi tilbyder forskellige muligheder for IT-support og IT-outsourcing - store som små. Alle med samme kvalitet og respekt for dine IT-behov.
Vidste du, at …
… hver medarbejder i gennemsnit bruger 22 min. dagligt(!) på IT-problemer? Derfor er en bundgod og effektiv IT-support afgørende for en virksomhed. Lad os være hverdagens IT superhelte. Vi hjælper dig med forståelig og hurtig IT-support uden ventetid og helt i øjenhøjde!
Er det svært at finde det rigtige match?
Vi ved, det kan være svært at finde det rigtige match, når du er på jagt efter den rette IT-support. Hos os får du professionel hjælp af vores IT-konsulenter - altid i øjenhøjde og i en forståelig tone. Der er intet værre end en IT-support, man ikke forstår et ord af på grund af svære tekniske begreber, der kan lyde som volapyk. Hos os kan alle være med, og vi er her kun for agere IT superhelte og lette din hverdag.
Drop uforståelig IT-support
Har du også prøvet at snakke med jeres IT-supporter og føle, du havde behov for en IT-ordbog i teknisk svære begreber? Og måske du også har ventet en halvanden dag, før han vendte tilbage til dig på dit akutte IT-problem? Vi kan faktisk kun komme i tanke om gode grunde til at outsource din IT-support til IT Relation, så du kan få effektiviteten i top og IT-bekymringerne i bund.
IT-support hos IT Relation er til dig, der gerne vil:
Vi er klar på en uforpligtende snak
Lad os tage en snak om, hvordan du får en løsning, der understøtter dit behov for IT-support bedst muligt.
Vi kan mødes hos dig eller os. Eller vi kan give dig et kald. Udfyld formularen, så finder vi ud af hvor og hvornår.