Outsourcing af din IT-support er genvejen til mere effektive medarbejdere

Forestil dig det her. Det er sommer, og du holder skansen, mens alle andre er på ferie. Pludselig oplever du et større IT-nedbrud i virksomheden. Hvad gør du? Du skynder dig ned og banker på døren til din IT-supporter. Her bliver du bliver mødt af en lille gul lap på døren: ”Er tilbage d. 5. august. God sommer”.

Ups.

Du vidste ikke, at din IT-mand er taget 3 uger til Bali. Og ikke nok med at han er på ferie, så sidder han på den anden side af jorden i en forskudt tidszone. Er han til at få fat på? Næppe.

Derfor er outsourcing af din IT-support en god idé

Et ord: tryghed. Med en outsourcet IT-support skaber du forøget tryghed. En tryghed i at vide, at du altid kan få løst dine IT-problemer når og hvor som helst. Det er lige meget, om din IT-supporter har for travlt med at løse en alenlang to-do-liste eller måske allerede er gået for i dag. Med en outsourcet IT-support er der altid nogen til at tage sig af dine (akutte) IT-problemer.

Samtidig minimerer du medarbejdernes tabte arbejdstid, mens vigtige ressourcer bliver frigjort i virksomheden. Resultatet? Medarbejderne kan koncentrere sig om at lave lige præcis det, de er bedst til.

Men… er det ikke noget bøvl med outsourcet IT-support?

Du er jo vant til at kunne finde din IT-mand længere ned ad gangen. Måske har du endda arbejdet sammen med ham i flere år. Så hvad nu, når du outsourcer hele baduljen? Bliver det så ikke mere besværligt?

Svaret er nej. Du ringer, skriver eller SMS’er bare til vores IT-support. Du vælger selv, hvad der er nemmest for dig. Så vil du blive mødt af dedikerede og erfarne IT-supportere. Og vi står altid klar til at hjælpe dig. Også selvom klokken nærmer sig 23.00 en lørdag aften.

De sidste mere end 25 år har vi løst IT-problemer for mere end 50.000 brugere.

Spørgsmål vi har hørt før om outsourcing af IT-support

Ja, det kan vi godt. Vi har gode erfaringer med at tage supportere ind i forbindelse med at en virksomhed outsourcer deres IT-support til os. Vi ved af erfaring, at medarbejderne ofte sidder inde med en værdifuld viden og indsigt om virksomhedens forretningsgange og systemer. Og det giver ofte en god start for et fremtidigt samarbejde.

Vores IT-support tager ikke bare udgangspunkt i en standart FAQ. Når vi skal varetage en ny support funktion hos en virksomhed, så forbereder vi implementeringen grundigt, inden vi starter med at yde den første support. Her starter vi med at besøge din virksomhed for at afdække behov og aftaler samt udførlige løsningsprocedurer, som sikrer, at vi rent faktisk kan hjælpe, når vi modtager henvendelser fra brugerne med problemer og fejl.

Når du vælger IT-support fra os, så får du en aftaleform, der er skræddersyet til dig. Vores koncept er bygget på en flat-rate aftaleform, så dine brugere får en ubegrænset adgang til vores Service Desk for et fast månedligt beløb. Vores erfaring fortæller os, at det giver mere effektive og glade medarbejdere.

Ja, det kan de godt. Vi har IT-supportere som både taler engelsk og tysk, så der er en høj sandsynlighed for, at vi kan give medarbejderne den support, de har behov for.

Vi har døgnåbent. Det betyder, at du kan ringe til os alle 365 dage om året ligegyldigt, om det er hverdag, ferie eller helligdag, så står vi til rådighed for at løse dine IT-problemer.

Vi har en IT-outsourcing løsning, der passer til alle. Også til dig

Hos os kan du få den løsning, der passer til dit behov for IT-support. Vi tilbyder forskellige muligheder for IT-support.

Komplet Service Desk 24/7

Overlad hele IT-supporten til os, så løser vi alle IT-udfordringerne i virksomheden. Hurtigt og effektivt.

First Level Service Desk 24/7

Lad os fungere som IT-support filter for din virksomheds egen IT-afdeling. Det giver mindre pres på din IT-afdeling. Nemt og tidsbesparende.

Special Unit Service Desk 24/7

Få IT-support til bestemte enheder i din virksomhed som fx webshop, kasseterminaler eller applikationer. Her og nu.

Få alle fordelene ved at outsource din IT-support til IT Relation

Med en IT-support aftale hos os får du en tryg og fleksibel løsning:

  • Døgnåben IT-support.
  • Support til både mac og pc
  • Mulighed for fjernsupport
  • Hurtig responstid på henvendelser – vi tager telefonen første gang, den ringer
  • Et login til en kundeportal, så du kan tracke vores handlinger, se live data, finde kontaktinformationer og hente statistikker
  • Muligheden for at tilpasse din IT-support til en mere agil løsning, hvor du altid kan skrue op og ned for behovet for support
  • Vi taler et sprog, du forstår – du behøver ikke en IT-ordbog for at tage en snak med os
  • Vi yder support, også til internationale medarbejdere – vi taler både engelsk og tysk

Overvejer du helt eller delvist at outsource din IT-support?

Lad os tage en snak om, hvordan du får en løsning, der understøtter dit behov for IT-support bedst muligt.

Kontakt os

Thomas Møller Jensen

Market Director

mailE-mail

Thomas Møller Jensen

Bliv ringet op

Når du udfylder formularen, accepterer du samtidig {gdpr1}

keyboard_arrow_up