Bliv elev i IT Relation - skab en relation mellem dine interesser og din karriere 

Brænder du for IT-support og drift? Er du en smilende IT-problemknuser, der sætter en ære i at levere kundeservice på et højt niveau? Ønsker du at få en bred IT-uddannelse som IT-Supporter eller Datatekniker med speciale i infrastruktur? 

Hos os har du mulighed for at få en spændende elevuddannelse inden for IT. Du får ikke blot en praktisk uddannelse, men også en unik uddannelsesmulighed med fokus på din faglige og personlige udvikling gennem et tilrettelagt uddannelsesforløb. Vi giver dig de vigtigste redskaber til et fremtidigt job som eksempelvis IT-supporter, IT-konsulent eller IT-driftsansvarlig.

Med en elevplads i IT Relation får du over 750 kolleger, du kan sparre og udveksle idéer med. Selvom vi er en mangfoldig flok med mange forskellige kompetencer og egenskaber, har vi én ting til fæles: Vi elsker vores arbejde fordi, vi kan se, at det giver resultatet – for kunden, forretningen og fællesskabet. 


 

 

”Indtil videre har 90% af alle elever fortsat deres karriere i IT Relation efter endt uddannelse”


Ønsker du at kickstarte din IT-karriere?

I IT Relation er din udvikling i højsædet, og du vil opleve, at du aldrig står stille. Vi sikrer en stejl læringskurve – både personligt og fagligt. Du vil på daglig basis sparre med dygtige kolleger på tværs af hele virksomheden. Du vil blive udfordret og opnå en masse ny læring og indsigt i en bred vifte af teknologier – både de gamle og velkendte samt de nyeste inden for området. Til gengæld forventer vi, at vores elever yder deres absolut bedste og har lysten til at lære.

Har du ambitionerne og viljen? Så tilbyder IT Relation dig et stærkt fundament til at videreudvikle din karriere.
Som IT-Support- og Datateknikerelev starter du din uddannelse i vores Customer Services afdeling. Opgaverne spænder bredt, og det er derfor vigtigt, at du brænder for god kundeservice og formår at finde de rette løsninger på vores kunders IT-udfordringer.

Ønsker du at uddanner dig som Datatekniker, skal du efter din tid i Customer Services videre til en af vores andre afdelinger. Det kunne eksempelvis være Consulting Services, Operations eller Network. Læs mere om de forskellige afdelinger her.


Closer to Colleagues

Du bliver en del af et stort elevnetværk, som i øjeblikket omfatter flere end 30 elever i IT Relation. Customer Service afdelingen består af over 130 kolleger på tværs af alle vores lokationer i Danmark, Tjekkiet og Filippinerne. Sammen servicerer de tusindvis af kunder og deres individuelle IT-løsninger inden for alle brancher – 24/7, 365 dage om året. 


“Hos IT Relation har jeg mulighed for at specialisere mig i lige præcis dét, jeg har lyst til, og det har været en rigtig vigtig faktor for min professionelle udvikling.

Jeg er rigtig glad for, at det ikke er en elevtid, der foregår som på et samlebånd, men en skræddersyet uddannelse, som kigger på mine kompetencer – og at vi sammen lægger den bedste plan for lige netop mig.”


Jens Martin Havn,
Apple Deployment Specialist - Elev


Du bliver taget godt imod – lige fra start

Du vil fra start få en grundig onboarding. Alt efter hvornår du starter, vil du være en del af den fælles onboarding for alle elever, som de sidste par år er foregået på vores kontor Herning. Den fælles onboarding inkluderer en introduktion til IT Relation, herunder vores kultur, forskellige systemer, IT-sikkerhed, kommunikationstræning samt intro til personprofiler. 

Introen til personprofiler giver dig et indblik i de forskellige profiler, samt hvordan du kan bruge den viden i hverdagen bl.a. til at opbygge gode relationer – både blandt kolleger og kunder. 

Introen varer typiske i 3-4 dage, hvor du bliver indkvarteret på et hotel i Herning efter behov. En af aftenerne vil der være fokus på teambuilding, hvor eleverne inviteres ud af kontoret til en aktivitet med efterfølgende fællesspisning. 

Efter den fælles onboarding kommer du tilbage til din egen afdeling, hvor du fortsætter din oplæring med praktisk erfaring med de systemer, processer og procedurer, som du blev præsenteret for i den første uge. Her vil du også møde den buddy, du har fået tildelt. Din buddy vil hjælpe dig med alle de ubesvarede spørgsmål, som kommer hen ad vejen – både praktisk, socialt og fagligt. Derudover vil din buddy få dig med til pauser, give dig indblik i husets kultur m.v.


Send os din ansøgning

Som udgangspunkt ansætter vi elever inden for IT-Support eller Datateknikker to gange om året. Det første hold vil blive ansat med opstart primo februar, og det andet hold vil blive ansat med opstart primo august. Rekrutteringen opstarter 2-3 måneder før ansættelse.

Du er altid velkommen til at sende din ansøgning, selvom vi ikke har en stillingsannonce online. Vælg ”Uopfordret ansøgning” og send os din ansøgning og CV.    

Som elev i IT Relation er du:

  • Ved at uddanne dig til IT-Supporter eller Datateknikker og har afsluttet grundforløbet
  • Mødestabil og motiveres af at levere optimale IT-løsninger til vores kunder
  • Serviceminded og vindende i din kontakt med kunder
  • Struktureret og sætter en ære i at hjælpe kunden helt til dørs hver gang
  • En teamspiller og har en løsningsorienteret tilgang til opgaverne
  • Flydende i skrift og tale på dansk og engelsk (vi supporterer brugere over hele verden)

Da vi servicerer vores kunder 24/7, 365 dage om året, skal du være indforstået med, at du skal arbejde dag, aften, nat og weekend – i 8 timers skift med efterfølgende fri.
Vi glæder os til at høre fra dig. 

Vil du gerne være en del af IT Relation?

Tilmeld dig vores jobagent så modtager du en e-mail, så snart vi har en åben stilling, der matcher dine præferencer.

Tilmeld dig her

keyboard_arrow_up