Market
Er du serviceminded og tillidsskabende i din kontakt med kunder og kolleger? Er du nysgerrig på at finde den bedste løsning til at dække kundens behov gennem vores mange services? I Market bliver du en vigtig del af hele kundens IT-cyklus!
Kunden i centrum
I Market sidder vi over 75 dedikerede medarbejdere, der er specialiserede i forskellige områder, men med samme filosofi om at altid sætte kunden i centrum. Gennem en dybdegående og nysgerrig dialog styrker vi vores eksisterende og nye relationer, og hjælper med at forbedre kundens forretning gennem IT.
Sammen er vi stærkest
Det høje tempo og den konkurrenceprægede branche kræver, at vi er ekstremt omstillingsparate. Hos os er åbenhed og ærlighed kernen i vores kultur, og vi arbejder tæt sammen og støtter hinanden, da vi alle ved, at vores fælles indsats er afgørende for succes. Med en stærk vinderkultur og et sammenhold, der er svært at matche, har vi opnået flotte resultater - sammen!
Vi hylder forskelligheder
Hos os har du mulighed for at udvikle dig og skabe en solid ballast til fremtidige karrieremuligheder. Vores medarbejdere kommer med forskellige baggrunde og kompetencer, og vi hylder mangfoldigheden og bruger den til at styrke vores teams og relationer til vores kunder. Hos os kan du være sikker på, at vi altid har den rette person til kunden.
Herunder kan du læse mere om, hvad afdelingerne i Market fortæller om deres arbejde.
Du kan læse om de andre afdelinger i IT Relation her: Clients - Delivery - Global Production - Service Management
Solution Advisory – mere end bare løsninger add
Vi bistår vores salgsteams med at skræddersy de bedste løsninger til vores kunder. Med vores brede viden inden for hosting, Cloud, sikkerhed, brugersupport, netværk og meget mere, spiller vi en aktiv rolle i at sikre, at vores kunder får de mest optimale løsninger til deres behov.
Sales Operations & Services – altid opdateret add
Vi arbejder med serviceudvikling og har ansvaret for, at servicekataloget altid er opdateret og relevant. Vi udfører projektledelse i forhold til den aftalte proces og følger op hos ”Service Owners” på tværs af hele organisationen.
Solution Specialists med specialistviden add
Som specialister inden for sikkerhed/GRC, licenser, netværk, "trusted advisor" og Office 365 produktivitet er vores opgave at udvikle koncepter og ydelser samt indgå i kundedialog, hvor der kræves specialistviden. Vi formidler teknisk og IT-strategisk viden på en enkel, dygtig og kommerciel måde over for kunderne og udviser god energi i kontakten med dem.
Client Management – med fokus på relationen add
Vi har det overordnede og kommercielle ansvar for vores store og mellemstore kunder, og sikrer i samarbejde med kunden kontinuerlig understøttelse og udvikling af kundens forretning. Gennem proaktiv rådgivning og agil håndtering af nye opgaver sikrer vi, at kunderne på tilfredsstillende vis får leveret de ydelser, de har købt.
New Business skaber nye logoer add
Vores fornemste opgave er at skabe nye logoer og forretninger til IT Relation. Vores energiske og dygtige salgsteam er eksperter i at lytte og forstå kundens unikke behov og udfordringer, og derved skabe skræddersyede løsninger på tværs af IT Relations og itm8s ydelser. Vi er dedikerede til at opbygge langvarige og tillidsfulde relationer med vores kunder og til at hjælpe dem med at opnå deres forretningsmål.
Entry Sales – superagile og hurtige add
Vores team af teknisk dygtige og salgsstærke medarbejdere fokuserer på at supportere vores mindre kunder og levere day-to-day ydelser superagilt og hurtigt. Vi arbejder tæt sammen med vores kunder og bruger vores kompetencer til at hjælpe dem med at nå deres mål og optimere deres forretningen gennem IT.
Product Sales tager kunden med på rejsen add
Vi hjælper, servicerer og rådgiver vores kunder om alt inden for IT-udstyr – stort som småt. Vi tager vores kunder med på en rejse, hvor vi hele tiden sørger for, at de får det rette udstyr til den rette pris på det rette tidspunkt. Vi lever af og med vores kunder. Hos os skal du være glad for at tale med kunder, leverandører og ikke mindst dine kolleger. Dialog fremmer altid forståelsen, og skaber det bedst mulige grundlag for at have både glade kunder og medarbejdere.
Bid Management – store kunder, stort ansvar add
Vi koordinerer alle større kontraktindgåelser og offentlige udbud med vores store kunder. Vores opgave er at sikre, at vi forstår kundens krav og behov, og formår at præsentere vores løsninger på en måde, der skaber værdi for kunden. Vores mål er at vinde kontrakterne og samtidig sikre, at vi opbygger langsigtede relationer med vores kunder.
Service Delivery Management skaber relationen mellem kunde og kollega add
Som kundens kontaktperson i IT Relation sørger vi i samarbejde med resten af organisationen for, at kunderne får leveret de aftalte ydelser. Vi fungerer på daglig basis som kundens taktiske sparringspartner, og tager dialogen med kunden om at holde deres IT-infrastruktur opdateret og tidssvarende. Som SDM’er skal du have stærke kommunikative kompetencer, teknisk forståelse og evnen til at træffe selvstændige beslutninger, da du står på mål overfor kunden, og har ansvaret for stabil drift og høj kvalitet i leverancerne.
Vil du gerne være en del af IT Relation?
Tilmeld dig vores jobagent så modtager du en e-mail, så snart vi har en åben stilling, der matcher dine præferencer.