Service Management
Ønsker du en omskiftelig hverdag, hvor du får det daglige ansvar for at sikre et højt serviceniveau til dine kolleger og kunder? Er du interesseret i at skabe øget indtjening, vækst og rentabilitet? I Service Management løser vi kritiske udfordringer!
Fælles vision og alsidige kompetencer
I Service Management har vi to klare prioriteter: Vores kunder og vores kolleger. Foruden vores kundefokus, har vi fokus på at hjælpe internt i IT Relation, så alle afdelinger formår at arbejde sammen på tværs for at forebygge og løse forretningskritiske incidents. Begge prioriteter kræver, at vi evner at forstå både kundens og kollegaens ståsted samt skabe en god og respektfuld relation.
Vi har lederevner, visioner og drive – og vi ved, at nøglen til at nå et fælles mål er et tæt samarbejde med en alsidig gruppe kolleger. At have en vision og at sammensætte et godt team er blandt de faktorer, der er med til at forudsige succes.
Erfarne ”krigere” med nye idéer
Vi er et mindre team, der arbejder på en bred vifte af initiativer. Vores forskellige kompetencer og erfaringer gør os til en kombination af erfarne "krigere" med nye idéer, modeller og metoder. Denne kombination giver os en pragmatisk tilgang, hvor tempo, beslutningstagning, kvalitet og fremskridt er afgørende. Vi siger tingene, som de er. Vi støtter hinanden og bestræber os på hele tiden at udvikle og udfordre os selv.
Herunder kan du læse mere om, hvad afdelingerne i Service Management fortæller om deres arbejde.
Du kan læse om de andre afdelinger i IT Relation her: Market - Clients - Delivery - Global Production
Situation Management add
Vi styrer slagets gang på forretningskritiske incidents, hvor kundernes IT-services er utilgængelige. Vi sørger for, at de rette ressourcer bliver koblet på et nedbrud, så dette bliver fikset hurtigst muligt. Vi sikrer også løbende underretning om status på nedbruddet til både kunderne og internt i IT Relation.
Problem Management add
Vi er detektiver, som undersøger årsagerne til, hvorfor incidents opstår, og sørger for at forebygge dem, så det samme incident ikke opstår igen. Vi kan sætte gang i en undersøgelse både ved enkelte kritiske incidents, men også ved mange ensartede mindre kritiske incidents.
Change Management add
Vi er gatekeepers, der sikrer, at de ændringer, der udføres i infrastrukturen, bliver planlagt, så der ikke sker fejl under implementeringen. Vi har et tæt samarbejde med teknikerne og kunden, når vi planlægger, bygger og eksekverer ændringer. God planlægning er noget, der kan være med til at skabe større tilgængelighed i systemer og services.
Asset & Configuration add
Vi sørger for, at vores CMDB er opdateret, og at datakvaliteten er i top. Det er utrolig vigtigt, at vi har styr på vores base af tusindvis af assets og CI’s samt relationerne mellem dem. Det giver kontrol og overblik i mange situationer. Der er et tæt samarbejde med Service Processes, da vi er dybt afhængige af at kunne holde overblik over assets/CI’s og deres relationer.
Quality Assurance add
Vi sætter en ære i at sikre høj kvalitet i vores processer og produkter, og vores vigtigste opgave som Quality Assurance Specialister er at teste, fejlfinde, dokumentere og evaluere løbende. Vi stræber efter at forbedre vores løsninger og finde nye metoder, der kan sikre den bedst mulige kvalitet til vores kunder.
Vil du gerne være en del af IT Relation?
Tilmeld dig vores jobagent så modtager du en e-mail, så snart vi har en åben stilling, der matcher dine præferencer.