Få vores (effektive) opskrift på, hvordan du skaber værdi med CRM
Forretningsstrategi før system
Vil du vinde kampen om kunderne? Så er vores svar en klar CRM-strategi understøttet af et godt CRM-system. Men altid strategi før system. Du er nødt til at vide, hvordan du vil arbejde med kundepleje i din virksomhed – og hvilken proces dit CRM-system skal understøtte. Derfor indgår vi gerne i et analyseforløb, hvor vi hjælper dig med at kortlægge forretningsprocesser, før vi laver en CRM-løsning.
Få den rigtige CRM-løsning
Er du bekymret for at ende med en kompleks CRM-løsning, der ikke skaber værdi for dine medarbejdere og din virksomhed? Vi er altid ambitiøse på dine vegne. Men vi starter hellere småt og rigtigt end at drukne i en forkromet CRM-løsning. Vi kan altid lade erfaringer og succeser styre den videre udvikling af løsningen.
Få mere ud af dine kundedata med CRM
Ved du nok om dine kunder? Hvem køber hvad? Hvem er du i kontakt med hvornår? Hvem er utilfreds og hvorfor? Med en CRM-løsning kan du samle og strukturere alle din virksomheds kundeinformationer fra salg, marketing og kundeservice i ét system. Vi kan hjælpe dig med at integrere de rigtige data og bruge dem strategisk til at målrette indsatsen mod hver enkelt kunde. Det er nøglen til loyale kunder, der køber mere.
Arthur Newstead
Microsoft Solutions Specialist
Her er 2 ingredienser mere, der er afgørende for værdifuld CRM
Træf bedre beslutninger hurtigere
Er det ofte en tung proces at få adgang til de data, der gør, at du kan træffe kvalificerede forretningsbeslutninger? Sætter du os på opgaven, hjælper vi dig med at få en CRM-løsning, der altid giver dig adgang til opdaterede rapporter, hvor du bl.a. kan få indsigt i salgspipeline og kundehistorisk. Det gør det nemmere at træffe optimale beslutninger.
CRM giver overblik over alle kundedata
Mangler du og dine medarbejdere overblik over kunder og kendeemner? Med en CRM-løsning (Customer Relationship Management) hjælper vi din virksomhed med at få ét system, der gør det nemt og hurtigt at få adgang til alle kundeinformationer – lige fra e-mail-korrespondancer og telefonopkald til køb og klagesager. Så alle til hver en tid kan få indblik i historikken på hver enkelt kunde, kontaktperson eller salgsmulighed.
Fordele for alle – også dine kunder
Vi skaber forretning med CRM
Når du snakker CRM med os, er det ikke blot et spørgsmål om CRM-system. Det er også et spørgsmål om, hvordan vi kan gøre data til viden, der skaber værdi for din forretning.
500+
IT Superhelte
55
lande supporteres
27
Års erfaring
9
lokationer
Hvilket CRM-system skal du vælge?
I Danmark er Microsoft Dynamics CRM det mest valgte CRM-system. Styrken er, at det både er værdifuldt for små og store virksomheder. Systemet kan altid tilpasses, så du kun køber funktionalitet, der giver mening for din forretning.
Vi er ikke religiøse omkring valg af teknologi, og vi afdækker løbende nye CRM-systemer. I langt de fleste tilfælde viser Microsoft Dynamics CRM sig dog at være det bedste valg. Derfor har vi gjort os til 100 meter-mestre i Microsoft Dynamics CRM. Mere om Microsoft Dynamics CRM
Dygtige til alt, der handler om CRM
Spørgsmål vi har hørt før
Hvad koster en CRM-løsning – er det dyrt?
Det afhænger af, hvilke krav du har til CRM-løsningen. Men typisk er det ikke en større investering at komme i gang med CRM – og slet ikke hvis du regner på, hvilken værdi det giver din virksomhed igen. Vores anbefaling er at starte småt, og når du får gode erfaringer, kan du altid bygge mere funktionalitet ovenpå.
Kan CRM-løsningen integreres med vores mail- og økonomisystem?
Ja, vi anbefaler dig altid en CRM-løsning, hvor du kan importere data fra dine andre systemer som fx økonomisystem og mailsystem. Pointen er netop, at du ikke skal oprette og vedligeholde kundedata manuelt flere steder.
Jeg er bekymret for, om CRM-løsningen kan alt det, som medarbejderne efterspørger?
Din bekymring er forståelig. Men husk at holde fokus på, hvad formålet med din CRM-løsning er for din virksomhed. Så du ikke ender med en dyr og kompleks løsning, der ikke er pengene værd. Når det er sagt, er forankringen af din CRM-løsning afgørende for at få succes. Derfor bør du tidligt i processen inddrage nøglepersoner og sammenholde deres ønsker til et CRM med den værdi, de kan tilføre.
Kan vi få adgang til CRM-løsningen fra mobil?
Du og dine medarbejdere kan få adgang til jeres CRM-løsning online fra mobilen, når du samarbejder med os. Din løsning kommer nemlig til at bygge på Microsoft CRM, som har udviklet en gratis app, der altid giver adgang til løsningen fra mobilen.
Overvejer du en CRM-løsning?
Lad os snakke om, hvordan CRM kan skabe værdi for din forretning.