Få det fulde udbytte af dit Microsoft 365

Kender du til alle de mange muligheder i dit Microsoft 365? Det gør de færreste. Få vores bud på hvilke mindre kendte værktøjer, der kan styrke din forretning mest.

Tænk, hvis du havde en hel række af muligheder i skrivebordskuffen, som du betalte for hver måned, men du ikke anede eksisterede. Faktisk er det virkeligheden for mange Microsoft 365-brugere.  

Microsoft 365 er nemlig meget mere end Word, Powerpoint og Excel. Det indeholder også en række mindre (kendte) værktøjer, som kan være med til at effektivisere din forretning og styrke samarbejdet internt på din arbejdsplads.

Microsoft 365 – skabt til den moderne virksomhed

Med Microsoft Office 365 kan du arbejde hvor som helst og når som helst – og på en hvilken som helst enhed. Du kan derfor tage dit kontorarbejde med på farten overalt i verden. Det giver en stor fleksibilitet i den daglige arbejdsgang, uden at man går med kompromis med IT-sikkerheden i virksomheden.

Microsoft 365 opdaterer sig automatisk, så du altid har de nyeste funktioner. Uanset om du arbejder online eller offline, fra en computer, tablet eller på telefonen, så er du dækket ind. Med lave startomkostninger og fleksibilitet til at tilføje brugere og tjenester efter behov, får du et gunstigt investeringsafkast, som giver et godt udgangspunkt for at optimere din forretning. 

Seks Microsoft 365-produkter, der styrker forretningen

Del, organisér og find oplysninger med SharePoint

SharePoint er en online-baseret portalløsning, der gør det nemt for dig og dine medarbejdere at samarbejde – uanset hvor I sidder, og hvilket system I arbejder i. Sig farvel til fællesdrevet og goddag til en ny måde at organisere oplysninger på.

Arbejd bedre sammen med Microsoft Teams

Chat, tale- og videoopkald, onlinemøder, deling af filer og muligheden for at arbejde på indhold samtidigt. Microsoft Teams styrker samarbejdet på den moderne arbejdsplads, hvor medarbejderne ofte befinder sig på forskellige lokationer. 

Udvikl din virksomhed med Yammer

Yammer er et privat socialt netværk, som gør det lettere for medarbejdere at få kontakt til de rette mennesker, dele oplysninger og administrere projekter, så I kan nå længere – på kortere tid. Udvid samarbejdskraften i SharePoint ved at bruge det sammen med Yammer.

Hold dig opdateret med Office Delve

Delve hjælper dig med at finde de oplysninger, der er mest interessante for dig lige nu - på tværs af Microsoft 365. Jo mere du og dine kolleger arbejder sammen ved at vise, redigere og dele hinandens dokumenter, jo mere får I alle ud af Delve.

Få sikker lagerplads i skyen med OneDrive for Business

Ét sted til alle dine filer. Gem dine arbejdsfiler på OneDrive for Business, så har du dem altid med dig. Du kan nemt og sikkert gemme alle dine arbejdsfiler og dele dem med kolleger. Hver enkelt bruger får 1 TB lagerplads.

Skab oversigt og læring med Power BI

Microsoft Power BI giver dig mulighed for at visualisere data, dele opdagelser og samarbejde på nye intuitive måder. Så du kan udnytte den konstant voksende mængde af værdifulde, men til tider uhåndterlige data.

Created with Sketch.

Gratis e-bog

Styrk (sam)arbejdet med programmer, du allerede betaler for

Se hvordan 5 programmer, der sikkert allerede er inkluderet i din Microsoft 365-licens, kan revolutionere din forretning og den måde dig og kolleger (sam)arbejder på.

Se hvilke programmer her

De fleste Office 365 planer skifter navn

Du har måske allerede lagt mærke til, at Office 365 ikke længere hedder Office 365. Nu hedder de fleste pakker i stedet Microsoft 365. 

Selvom navnet er nyt, får du fortsat de samme funktioner, de samme gode værdier og den samme pris. Office 365 Business Premium bliver for eksempel til Microosft 365 Business Premium. Men det er kun navnet der bliver lavet om. Det vil sige, at du beholder alt det du kender fra Office 365 med de bedste Office-programmer, intelligente skytjenester og avanceret sikkerhed. 

Navneændringen sker helt automatisk. Derfor skal du som bruger af Office 365-tjenesterne ikke foretage dig noget. Dit Office 365-abonnement vil helt automatisk blive omdøbt til Microsoft 365 – både på din administratorportal og dine fakturaer. Hvis du benytter Microsofts Enterprise-planer, for eksempel Office 365 E3 eller E5, så sker der ingen ændringer.

Nu hedder det Microsoft 365

Hvorfor skifter Office 365 egentlig navn? 

Microsoft ændrer navnet fra Office 365 til Microsoft 365 for at bedre at kunne afspejle udvalget af funktioner i abonnementet. Det er ikke længere kun de populære Office-løsninger, der er en del af de forskellige abonnementsløsninger. Derfor er navnet Office 365 ikke længere dækkende for de apps og tjenester, som du får adgang til. 

Der er blandt andet blevet tilføjet nye cloudløsninger som Teams, Stream, Forms og Planner. Særligt Teams er blevet en uundværlig del af mange virksomheder de seneste par år.

Hvilken betydning har navneskiftet for mig?

Det korte svar er, at navneændringen fra Office 365 til Microsoft 365 ingen betydning har for dig og din virksomhed. I vil hverken opleve ændringer i pris eller funktioner. Og de samme planer er tilgængelige – bare med opdaterede navne.

Skifter alle Office 365-abonnementerne navn?

Nej, det er ikke alle Office 365-abonnementerne, der skifter navn. Det drejer sig om:

  • Office 365 Business Essentials er nu Microsoft 365 Business Basic
  • Office 365 Business Premium er nu Microsoft 365 Business Standard
  • Microsoft 365 Business er nu Microsoft 365 Business Premium
  • Office 365 Business er nu Microsoft 365 Apps for business

Disse Office 365-abonnementer skifter ikke navn: Office 365 E1, Office 365 E3, Office 365 E5, Office 365 F1, Office 365 A1, Office 365 A3, Office 365 A5, Office 365 G1, Office 365 G3 og Office 365 G5.

Flyt din virksomhed digitalt med Microsoft 365

At få det fulde udbytte af din Microsoft 365-licens handler ikke bare om at få mere for dine penge. Det handler om at flytte din virksomhed digitalt – og i sidste ende at øge din virksomheds omsætning. Gennem årene har vi hjulpet et utal af virksomheder med at gøre netop det.

Vil du høre mere om Microsoft 365 til din virksomhed?

Vi starter med en uforpligtende snak. Og vi deler gerne vores viden og erfaringer med dig. 

Mikael Madsen

Sales Manager

+45 2226 8222

mimad@itrelation.dk mimad@itrelation.dk

Mikael Madsen

 
keyboard_arrow_up