Tænk, hvis du havde en hel række af muligheder i skrivebordskuffen, som du betalte for hver måned, men du ikke anede eksisterede. Faktisk er det virkeligheden for mange Office 365-brugere.
Office 365 er nemlig meget mere end Word, Powerpoint og Excel. Det indeholder også en række mindre (kendte) værktøjer, som kan være med til at effektivisere din forretning og styrke samarbejdet internt på din arbejdsplads.
Office 365 – skabt til den moderne virksomhed
Med Microsoft Office 365 kan du arbejde hvor som helst og når som helst – og på en hvilken som helst enhed. Du kan derfor tage dit kontorarbejde med på farten overalt i verden.
Office 365 opdaterer sig automatisk, så du altid har de nyeste funktioner. Uanset om du arbejder online eller offline, fra en computer, tablet eller på telefonen, så er du dækket ind. Med lave startomkostninger og fleksibilitet til at tilføje brugere og tjenester efter behov, får du et gunstigt investeringsafkast, som giver et godt udgangspunkt for at optimere din forretning.
Seks Office 365-produkter, der styrker forretningen og samarbejdet
Del, organisér og find oplysninger med SharePoint
SharePoint er en online-baseret portalløsning, der gør det nemt for dig og dine medarbejdere at samarbejde – uanset hvor I sidder, og hvilket system I arbejder i. Sig farvel til fællesdrevet og goddag til en ny måde at organisere oplysninger på.
Arbejd bedre sammen med Microsoft Teams
Chat, tale- og videoopkald, onlinemøder, deling af filer og muligheden for at arbejde på indhold samtidigt. Microsoft Teams styrker samarbejdet på den moderne arbejdsplads, hvor medarbejderne ofte befinder sig på forskellige lokationer.
Udvikl din virksomhed med Yammer
Yammer er et privat socialt netværk, som gør det lettere for medarbejdere at få kontakt til de rette mennesker, dele oplysninger og administrere projekter, så I kan nå længere – på kortere tid. Udvid samarbejdskraften i SharePoint ved at bruge det sammen med Yammer.
Hold dig opdateret med Office Delve
Delve hjælper dig med at finde de oplysninger, der er mest interessante for dig lige nu - på tværs af Office 365. Jo mere du og dine kolleger arbejder sammen ved at vise, redigere og dele hinandens dokumenter, jo mere får I alle ud af Delve.
Få sikker lagerplads i skyen med OneDrive for Business
Ét sted til alle dine filer. Gem dine arbejdsfiler på OneDrive for Business, så har du dem altid med dig. Du kan nemt og sikkert gemme alle dine arbejdsfiler og dele dem med kolleger. Hver enkelt bruger får 1 TB lagerplads.
Skab oversigt og læring med Power BI
Microsoft Power BI giver dig mulighed for at visualisere data, dele opdagelser og samarbejde på nye intuitive måder. Så du kan udnytte den konstant voksende mængde af værdifulde, men til tider uhåndterlige data.
Vil du høre mere om Microsoft Office 365 til din virksomhed?
Vi starter med en uforpligtende snak. Og vi deler gerne vores viden og erfaringer med dig.
Kontakt os