Få det fulde udbytte af dit Office 365

Kender du til alle de mange muligheder i dit Office 365? Det gør de færreste. Få vores bud på hvilke mindre kendte værktøjer, der kan styrke din forretning mest. 

Tænk, hvis du havde en hel række af muligheder i skrivebordskuffen, som du betalte for hver måned, men du ikke anede eksisterede. Faktisk er det virkeligheden for mange Office 365-brugere.  

Office 365 er nemlig meget mere end Word, Powerpoint og Excel. Det indeholder også en række mindre (kendte) værktøjer, som kan være med til at effektivisere din forretning og styrke samarbejdet internt på din arbejdsplads.

Office 365 – skabt til den moderne virksomhed

Med Office 365 kan du arbejde hvor som helst og når som helst – og på en hvilken som helst enhed. Du kan derfor tage dit kontorarbejde med på farten overalt i verden.

Office 365 opdaterer sig automatisk, så du altid har de nyeste funktioner. Uanset om du arbejder online eller offline, fra en computer, tablet eller på telefonen, så er du dækket ind. Med lave startomkostninger og fleksibilitet til at tilføje brugere og tjenester efter behov får du et gunstigt investeringsafkast, som giver et godt udgangspunkt for at optimere din forretning. 

Seks Office 365-produkter, der styrker forretningen og samarbejdet

Del, organiser og find oplysninger med SharePoint

SharePoint er en online baseret portalløsning, der gør det nemt for dig og dine medarbejdere at samarbejde – uanset hvor I sidder, og hvilket system I arbejder i. Sig farvel til fællesdrevet og goddag til en ny måde at organisere oplysninger på.

Mere om SharePoint

Arbejd bedre sammen med Microsoft Teams

Chat, tale- og videoopkald, onlinemøder, deling af filer og muligheden for at arbejde på indhold samtidigt. Microsoft Teams styrker samarbejdet på den moderne arbejdsplads, hvor medarbejderne ofte befinder sig på forskellige lokationer. 

Mere om Microsoft Teams

 

Udvikl din virksomhed med Yammer

Yammer er et privat socialt netværk, som gør det lettere for medarbejdere at få kontakt til de rette mennesker, dele oplysninger og administrere projekter, så I kan nå længere – på kortere tid. Udvid samarbejdskraften i SharePoint ved at bruge det sammen med Yammer.

Mere om Yammer

 

Hold dig opdateret med Office Delve

Delve hjælper dig med at finde de oplysninger, der er mest interessante for dig lige nu - på tværs af Office 365. Jo mere du og dine kolleger arbejder sammen ved at vise, redigere og dele hinandens dokumenter, jo mere får I alle ud af Delve.

Få sikker lagerplads i skyen med OneDrive for Business

Ét sted til alle dine filer. Gem dine arbejdsfiler på OneDrive for Business, så har du dem altid med dig. Du kan nemt og sikkert gemme alle dine arbejdsfiler og dele dem med kolleger. Hver enkelt bruger får 1 TB lagerplads.

Skab oversigt og læring med Power BI

Microsoft Power BI giver dig mulighed for at visualisere data, dele opdagelser og samarbejde på nye intuitive måder. Så du kan udnytte den konstant voksende mængde af værdifulde, men til tider uhåndterlige data.

Mere om Power BI

Flyt din virksomhed digitalt med Office 365

At få det fulde udbytte af din Office 365-licens handler ikke bare om at få mere for dine penge. Det handler om at flytte din virksomhed digitalt – og i sidste ende at øge din virksomheds omsætning. Gennem årene har vi hjulpet et utal af virksomheder med at gøre netop det. 

Vil du høre mere om Office 365 til din virksomhed?

Vi starter med en uforpligtende snak. Og vi deler gerne vores viden og erfaringer med dig. 

Kontakt os

Lars Nielsen

Solution Manager

smartphone +45 2389 5612

mailE-mail

Lars Nielsen

Bliv ringet op

Når du udfylder formularen, accepterer du samtidig {gdpr1}

keyboard_arrow_up