Hør mere om Hverdagens IT Superhelte

IT Relations beredskab i forbindelse med COVID-19

12.03.2020

Vi står alle i en helt særlig situation, og hos IT Relation er vi mere end klar til at supportere jer som kunde. Hos os, som hos jer, tager vi ansvar og hensyn til både samarbejdspartnere og medarbejdere. Med andre ord følger vi regeringens retningslinjer og anbefalinger for at begrænse udbredelsen af COVID-19.

Service og support 24/7
Vi opretholder samme serviceniveau som normalt, men der kan blive behov for prioritering af indkomne opgaver – vi gør vores bedste, og vurderer jeres henvendelser fra time til time. Vi vil som altid løse en lang række opgaver remote, og vil sætte yderligere fokus på det nu.

Vi vil gerne opfordre til, at I melder ud i jeres organisationer, at vi prioriterer de sager højest, hvor medarbejdere pt. ikke kan få adgang til vitale systemer hos jer – og andre kritiske sager i øvrigt.

Øget behov for hjemmearbejdspladser hos jer
IT Relation har ligeledes et stærkt beredskab klar til at hjælpe jer med hjemmearbejdspladser – både hvad angår sikring af de rette kapaciteter på systemer for eksterne opkoblinger (VPN, Remote Desktop, Citrix osv.), samt supplering af udstyr til brug for medarbejderne.

IT Relation holder øje med din forretning
Ring eller skriv til din Client Manager eller normale kontaktperson hos IT Relation. Alle medarbejdere fortsætter deres normale arbejdsopgaver med fokus på at løse de udfordringer, der må opstå hos jer. Du kan også benytte e-mailadressen: productsales@itrelation.dk

Følg også gerne udviklingen på vores hjemmeside, som vi opdaterer løbende med seneste nyt.

Med venlig hilsen

IT Relation

Tilbage

keyboard_arrow_up