En sikker hånd til travl vækstvirksomhed

Ganni er et dansk tøjbrand i stærk vækst. Virksomheden udvikler og sælger Scandi 2.0 – modetøj med personlighed og kontrast. Ganni har 36 butikker i Europa og USA og er desuden repræsenteret i mere end 600 stormagasiner og detailbutikker verden over. 

IT Relation har været fast samarbejdspartner for Ganni i knap 5 år og leverer en række services: Hosting af datacenter, Service Desk 24/7 samt assistance og rådgivning ifm. køb af hardware og licenser. 

”Vi er en travl virksomhed i konstant vækst, derfor er det vigtigt for os at have en samarbejdspartner, som vi kan stole på, og hvor tingene fungerer,” siger Niels Feder-Sværdpiil, IT Operations Manager hos Ganni. 

 

Løst til punkt og prikke

Ganni stiller en række krav til hosting af datacenter, bla. skalering. ”Vores vækst betyder, at infrastrukturen løbende skal tilpasses forretningens behov. Hvis vi finder på et nyt system eller bestiller en ny server, sætter IT Relation det op. Derudover ønsker vi stabil drift, dvs. en høj oppetid. Endelig er sikkerhed selvfølgelig også en vigtig parameter. Alle disse opgaver løser IT Relation godt og uden, at vi skal bruge en masse tid på at diskutere ting.”

Som eksempel på opgaver mht. infrastruktur nævner Niels Feder-Sværdpiil en nylig omstrukturering i infrastrukturen. ”Vi skulle have flyttet virtuelle servere til en anden lokation i Jylland. Planen indebar et vindue på 4 timer om natten, hvor der var lukket helt ned for bla. vores ERP-system, som vi selvfølgelig er meget afhængige af. Det var derfor med en vis nervøsitet, vi startede systemerne den næste morgen, men det hele kørte. IT Relation havde løst opgaven til punkt og prikke.”

Support er ægte 24/7

Sikker levering er også nøgleord, når det gælder Gannis brug af IT Relations Service Desk 24/7, forklarer Niels Feder-Sværdpiil. ”Vi er som sagt en travl virksomhed og efterspørger sikker og hurtig hjælp, hvis en bruger har et IT-problem. Det får vi hos IT Relation, og det er ægte 24/7, da vi har kontorer i mange tidszoner, fra Kina til den amerikanske vestkyst. 

“Vi er en travl virksomhed i konstant vækst, derfor er det vigtigt for os at have en samarbejdspartner, som vi kan stole på, og hvor tingene fungerer,”

Niels Feder-Sværdpiil, IT Operations Manager hos Ganni

One-stop-shop aflaster

Ud over hosting og Service Desk 24/7 hjælper IT Relation som sagt også med køb og administration af hardware og licenser. ”IT Relation er en one-stop-shop for mange ting for os. De køber, administrerer og supporterer licenser til Adobe, Windows osv. Det betyder, at vi ikke skal bruge ressourcer på at holde øje med disse ting, men kan trygt overlade dem til IT Relation. Og de hjælper os med at købe hardware til fornuftige priser. Skal vi bruge nye laptops, sørger IT Relation for at sætte dem op i Windows, og brugeren skal bare logge på. Det fungerer,” lyder det fra Niels Feder-Sværdpiil

 

Direkte tale fra ærlig samarbejdspartner

”Vi sætter pris på at have en samarbejdspartner som IT Relation, hvor vi kan stole på, at tingene fungerer. De er dygtige og ærlige. Hvis der er noget, de ikke er eksperter i, siger de det ligeud. I det hele taget har vi en god og ligefrem kommunikation. IT Relations folk er helt nede på jorden på den gode jyske måde. Ikke masser af tomme ord og løfter, men direkte tale.”

Vil du vide mere?

Ja, det er uforpligtende. Vi deler gerne vores viden og erfaringer med dig. Uden beregning.  

Jan Stig Jørgensen

Sales Manager

+45 2182 7072

jajor@itrelation.dk jajor@itrelation.dk

Jan Stig Jørgensen

 
keyboard_arrow_up