"Ingen kan matche kundeservicen hos IT Relation"

IT-support for Virogates

”Når jeg ringer til IT Relation med et IT-problem eller et spørgsmål, så bliver jeg altid stillet direkte ind til en medarbejder, der kender min IT-installation til bunds. Uden at jeg først skal forklare deres omstilling, hvor jeg ringer fra, eller hvorfor jeg ringer. Hvordan de styrer det, det ved jeg ikke. Men det er meget imponerende, og jeg kender ingen andre IT-firmaer, der kan matche det.”

Dét fortæller May Britt Dyvelkov, der er både økonomi- chef – CFO – og IT-chef – CIO i medicinalvirksomheden ViroGates i Birkerød, hvor man har udviklet en såkaldt biomarkør til ’triagering’(tredeling) af patienter på hospitalernes akutmedicinske afdelinger.

”Jeg har svært ved at forestille mig, at vi vil vælge en anden IT-leverandør end IT Relation.”

- CFO May Britt Dyvelkov, ViroGates

Produktet, med navnet suPARnostic, sælges over hele verden, men produceres i Finland og Storbritannien, så ViroGates har ikke mere end fem medarbejdere i Birkerød.

Så der er ingen IT Relation. Og selvom May Britt Dyvelkov har en fortid fra IT-branchen, så er alt drifts- ansvaret og support på ViroGates server, netværk, PC’er og printere udliciteret til IT Relation.

Og det er der flere gode årsager til, forklarer hun: ”For os, som vist for næsten alle virksomheder, ikke mindst i vores branche, så er IT-systemerne af helt afgørende betydning for alle medarbejderne. Så vores krav til kvalitet og stabilitet på IT-området er meget høje, og dem kan vi umuligt selv leve op til, når vi ikke har vores egen IT-mand. Ja, nok heller ikke selvom vi havde én.”

Derfor har man overladt alt ’IT-besværet’ til IT Relation, med en kontrakt der omfatter alt hardware, MS Office og Windows og med hotline og med en løbende teknisk support og rådgivning, som giver stor sikkerhed i den daglige drift, forklarer May Britt Dyvelkov.

IT Relation og ViroGates

Kernen i ViroGates IT-platform er MS Dynamics NAV og Microsoft Office og dertil en række specialprogrammer til medicovirksomheder. Den centrale server er flyttet til It-afdelingens IT-center, og It-afdelingen står for support, hotline, sikkerhed og løbende opdatering af MS Office, Windows, server, netværk, PC’er og den enlige printer.

Kontrakten med IT Relation har løbet siden 2009 og udvides løbende, og er baseret på en fast månedlig grundbetaling, plus en timepris for specialydelser.

 

Direkte til den helt rigtige medarbejder

”Når jeg ringer til IT Relation, så bliver jeg automatisk stillet ind til den helt rigtige medarbejder og får næsten altid løst problemet med det samme. Samtidig med at de sørger for at vores kerneprogrammer, for eksempel MS Office, bliver løbende opdateret, så alle PC’er altid er helt opdaterede med samme version. ”

May Britt Dyvelkov er derfor meget tilfreds med at have valgt IT Relation som ’outsourcing partner”, fortæller hun:

”Dengang vi besluttede at flytte ansvaret for IT-systemerne ud af huset, da var det én af vores bestyrelsesmed- lemmer, der foreslog, at jeg kontaktede IT Relation. Så det gjorde jeg, og jeg fik allerede på det første møde en stærk fornemmelse af, at det var folk, der kunne deres kram og som med det samme forstod vores IT-udfordringer og udstrålede både ro og professionalisme. Så jeg følte mig med det samme i trygge hænder og med tiltro til, at vi ville få en førsteklasses service hos dem.”

De store forventninger blev opfyldt

De forventninger har IT Relation fuldt ud levet op til, tilføjer May Britt Dyvelkov til slut:

”Da vi skrev kontrakt, havde jeg meget store forventninger til vores samarbejde med dem. Og de forventninger er blevet opfyldt til fulde. For selvom vi kun er fem medarbejdere, så bliver vi altid behandlet som en strategisk vigtig kunde. Så IT Relation er blevet ’min’ IT- afdeling, og jeg kan ikke forestille mig, at vi nogensinde skulle vælge en anden leverandør. ”

Brug for at vide mere?

Ja, det er uforpligtende. Vi deler gerne vores viden og erfaringer med dig. Uden beregning.

Henrik Thøgersen

Sales Manager

44 45 32 13

E-mail

Henrik Thøgersen

keyboard_arrow_up