Det kræver en god Relation at stille de svære spørgsmål

Jan Stig Jørgensen
Sales Manager, IT Relation
Martin Garbrecht Damm
Teknologichef/CTO, Løgismose Meyers
Alle kan bygge stærke IT-løsninger. De færreste kan bygge en relation mellem IT og forretningen. For at lykkes med det sidste kombinerer vi teknisk knowhow med forretningsforståelse, empati, ærlighed og et højt serviceniveau. Vi kalder det Closer to Customers – og det er vores løfte til dig.
Vi er Closer to Customers
Det er meget enkelt. Vi tror på, at stærke løsninger står på skuldrene af endnu stærkere relationer. Derfor insisterer vi på at forstå dig og din forretning. At forstå dine mål, udfordringer og ambitioner. Hvordan skulle vi ellers bygge løsninger, der gør en forskel?
Hvad betyder det for dig?
01
Tillid er noget, vi gør os fortjent til – leverance efter leverance. År efter år.
02
Værdiskabelse er noget, vi forventer af os selv – ikke noget, du skal bede om.
03
En åben dialog er nøglen til, at vi løfter din forretning – med de rigtige løsninger og mennesker.
Problemer er noget, vi løser
No Problem er vores kulturelle fundament, som alle medarbejdere står på. Lige fra Client Managers og løsningsarkitekter til de hjælpsomme supportere. Det kombinerer en unik eksekveringskultur med en ekstraordinær tilgang til at udvikle og løse IT-opgaver – og er din sikkerhed for gennemtænkte løsninger og proaktiv action.
No Problem. To små ord, der siger meget om, hvem vi er. Her hjælper vi hinanden – og ikke mindst vores kunder. For vores arbejds- og forretningsliv bliver både sjovere og bedre, når vi ser løsninger frem for problemer.
No Problem er udgangspunktet for alt, hvad vi gør
01
Hold, hvad du lover
02
Sig ja med et smil
03
Gør din kollega bedre
04
Gør IT enkelt
05
Forstå kundens forretning
06
Tænk som en leder
Vi tør tænke langsomt og handle hurtigt
Hvis IT er nede, er forretningen det også. Derfor tænker vi os godt om, når vi udvikler din digitale løsning. For vores store erfaring viser, at de rigtige processer og governance-modeller hjælper med at forhindre fejl og problemer. Og den viser også, at den rigtige løsning nogle gange kræver omtanke, omhyggelighed og tid.
Når det er sagt, ved vi, at der opstår udfordringer. Sådan er IT. Derfor er vi også klar til at handle hurtigt, når du har brug for hjælp. På den måde sikrer vi, at dine IT-systemer altid støtter dine forretningsmål.
Må vi fortælle mere om os selv – og om, hvad vi kan gøre for dig?
Vi vil være tæt nok på din forretning til at forstå, hvornår I har brug for spørgsmål – og hvornår I har brug for svar.
Få hjælp til at komme godt videre
Kontakt os i dag – vores specialister er klar til at tale om jeres muligheder.