No Problem Kulturen

No Problem er overskriften på vores virksomhedskultur. Vores mission er at løse IT-problemer. Altid med et smil. Virker det, eller virker det ikke for din forretning? Vi får IT-strategiske udfordringer ned på jorden – og ud af verden. Vores kultur er eksekverende og ikke teoretiserende. Ingen buzzwords og ingen kodesnak.
Det er handling i hverdagen, der tæller for os. 

Se hvordan kulturen udspiller sig i praksis

Eksekvering versus teoretisering

Vores No Problem kultur kendetegner hele virksomheden. Det er vores måde at gå til IT-udfordringerne på: Altid med eksekvering som afsæt. Vi har først løst udfordringerne, når de er løst i praksis – ikke i teorien eller på tegnebrættet. Det er det, der kendetegner os.

Hvad end du har brug for en Service Desk-medarbejder kl. 24 eller en systemudvikler til at udvikle en IT-løsning, er det handling, du får. Hver eneste dag. Hverdagen er altafgørende. Det skal virke for din forretning. Både på kort og lang sigt.

Sæt i gang versus Onboarding
Forretning først versus Disruption
Tjeklister versus Procesdiagrammer
Virker det, eller
virker det ikke?
versus Blah, blah, blah

No Problem praktiseres af alle. Lige fra supportere og løsningsarkitekter til kundekonsulenter

No Problem er ikke noget, vi bare siger. Det er sådan, vi er. Vores kultur kendetegner hele virksomheden fra første gang, du møder en Client Manager til den dag, du står midt i en IT-udfordring og har akut brug for en Service Desk medarbejder. 

Det er vores unikke eksekveringskultur og den ekstraordinære tilgang til at løse IT-opgaverne, du kan forvente. Uanset hvem du møder af Hverdagens IT Superhelte.

No Problem kulturens 6 kernepunkter

Vores kultur er forpligtende. Og med den under huden bliver man en del af Hverdagens IT-Superhelte. Vi ansætter med afsæt i kernepunkterne. Vi løser IT-udfordringer med udgangspunkt i kernepunkterne. Og vi leder med udgangspunkt i kernepunkterne. Det er sådan, at vi sikrer kulturen bliver forankret som fundament for Hverdagens IT Superhelte.

1. Hold, hvad du lover
2. Sig ja med et smil
3. Gør din kollega bedre
4. Gør IT enkelt
5. Forstå kundens forretning
6. Tænk som en leder

Sådan oplever vores kunder os i hverdagen

Vores kunder fortæller os af og til, hvad de synes om os. Det er i virkeligheden den eneste måde, vi kan teste vores kultur på.

Vi er i stand til at handle hurtigt og effektivt, fordi IT Relation altid stiller med de relevante ressourcer, når vi har behov for dem. Samtidig er vi højere grad end før i stand til at gennemføre større projekter, der kræver mange ressourcer, fordi IT Relation leverer det nødvendige mandskab – og gør det hurtigt. Det gør os meget agile - en uhyre vigtig kvalitet for os.

– Martin Hvass Mørup
IT-chef hos J. Lauritzen A/S

Valget faldt på IT Relation, fordi de simpelthen passede bedst til BPI på en række parametre. Vi følte, at der var en god kemi. IT Relation forstod vores virksomhed og kunne sætte sig ind i de problemstillinger vi havde, og derfor faldt valget på dem, hvilket vi ikke har fortrudt. Vi har ikke haft uhensigtsmæssige driftstop og vores systemer er blevet både hurtigere og mere effektive. Nu har vi været i drift i ca. et år, og alt i alt har det været et positivt forløb. Vi vil varmt anbefale andre at bruge IT Relation som samarbejdspartner.

– Jesper Brix
Administrerende direktør hos Bramming Plast Industri

Det der gør os glade ved den løsning vi har med IT Relation er, at vi kun har én leverandør, dvs. vi har one-point of contact. Vi er godt kendt i IT Relation som kunde, og har vi problemer så kommer der lynhurtig attention på. Det har en stor værdi i hverdagen, at der ingen ventetid er på at få hjælp, og at IT-problemer derfor ikke bremser effektiviteten i virksomheden

– Peter Maltha
Kunde- og Facility chef hos Hillerød Forsyning

Klar til en snak om eksekvering?

Så lad os ringe dig op til en uforpligtende snak. No problem.

Kontakt os

Thomas Møller Jensen

Market Director

mailE-mail

Thomas Møller Jensen

Bliv ringet op

Når du udfylder formularen, accepterer du samtidig {gdpr1}

keyboard_arrow_up