Service Desk Basic

Lad os fungere som IT-support-filter for alle henvendelser til din virksomheds egen IT-afdeling. Nemt og tidsbesparende.

Én dedikeret IT-support-kontakt

Med Service Desk Basic er du og dine medarbejdere aldrig i tvivl om, hvor I skal henvende jer med et IT-support-problem. Vi fungerer som jeres eneste IT-support-kontakt. Det vil sige, at uanset hvilket IT-problem I står med, så henvender I jer altid til det samme team hos os. Herfra tager vi over: løser opgaven eller sørger for, den rette kommer på sagen.

Henvend jer altid det samme sted

Vi kategoriserer hver eneste udfordring. Kan vi løse den på Basic, gør vi det. Her og nu. Er opgaven mere kompleks, er det vores ansvar, at opgaven bliver ekspederet videre – enten til 3. parts leverandører eller til jeres egen IT-afdeling. Du og dine medarbejdere skal altså kun henvende jer ét sted. Nemt og enkelt.

Lynhurtige svartider og her og nu IT-løsninger

Svartider på få sekunder er, hvad du og dine medarbejdere kan regne med. Og i langt de fleste tilfælde løses jeres udfordringer omgående af den medarbejder, der besvarer opkaldet eller e-mailen.

Hør mere om Service Desk Basic

Sådan fungerer supporten i praksis

5 fordele ved at vælge Service Desk Premium

01

Telefonsupport

Står du med et IT-problem, kan du altid ringe på det samme dedikerede telefonnummer – uanset opgavens omfang. Så løser vi problemet herfra.

02

E-mail support

Få IT-support, når det passer dig. Skriv en e-mail med dit IT-problem til en dedikeret support-funktion, og få svaret i din indbakke.

03

Overblik og ledelsesrapportering

Alle henvendelser registreres, så vi løbende kan levere ledelsesrapportering. Det kan vi sammen bruge til at udvikle den øvrige IT-infrastruktur ud fra.

04

Skræddersyet kundeportal

Du får adgang til en skræddersyet portal, hvor du kan se igangværende sager, oversigter, rapporteringer m.m. Det giver overblik og gennemsigtighed.

05

Dine egne løsninger

Du får en IT-supportløsning, der er skræddersyet til at kunne håndtere netop din virksomheds systemer. Fleksibelt og individuelt.

Effektiv hjælp til kundens medlemmer – døgnet rundt

Et NemID der driller, eller et password der ikke passer. Med mere end 100.000 medlemmer i Lærerstandens Brandforsikring (LB) opstår der dagligt udfordringer, når medlemmerne skal bruge websitets selvbetjeningsfunktion.

Sådan hjælper vi Lærerstandens Brandforsikring

Lad os tage en uforpligtende snak

Find ud af, hvor mange ressourcer du kan spare med Service Desk Basic

Lasse Staunstrup Lassen

Sales Manager

+45 2334 9695

lalas@itrelation.dk lalas@itrelation.dk

Lasse Staunstrup Lassen

 
keyboard_arrow_up