Service Desk Premium
Overlad IT-supporten til os, og få løst alle din virksomheds IT-udfordringer. Hurtigt og kosteffektivt.
Få flere ressourcer til forretningen
IT-brugersupport er en tidsrøver. Det koster mange timer. Dyrebare timer, som du ofte kan bruge på mere forretningsgivende formål. Med Service Desk Premium hjælper vi dig med at frigøre IT-ressourcer. Vi løser alle din virksomheds IT-support-opgaver. Her og nu.
Grundig proces giver gode resultater
Service Desk Premium handler om, at vi skal overtage den fulde IT-support – uden at belaste de interne IT-medarbejdere i din virksomhed. Derfor laver vi altid et grundigt forarbejde i den indledende fase. Vi definerer procedurer, dokumenterer og kortlægger alle områder, der skal omfattes af IT-supporten. Grundigt – men til stor værdi.
Single Point of Contact (SPOC) – én dedikeret IT-kontakt
Service Desk Premium har du og dine medarbejdere altid kun én kontaktflade. Så løser vi opgaven herfra. Det vil sige, at uanset hvilket IT-problem I står med, ringer eller mailer I til det samme nummer eller adresse. Enkelt og nemt at huske.
Lynhurtige svartider og her og nu IT-løsninger
Du og dine medarbejdere får hurtigt svar på telefonen - ofte svarer vi i løbet af få sekunder. Og langt de fleste tilfælde bliver alle IT-udfordringer også løst på 1. niveau (altså; af den medarbejder, der besvarer opkaldet eller mailen).
Sådan fungerer supporten i praksis
5 fordele ved at vælge Service Desk Premium
01
Telefonsupport
Står du med et IT-problem, kan du altid ringe på det samme dedikerede telefonnummer – uanset opgavens omfang. Så løser vi problemet herfra.
02
E-mail support
Få IT-support, når det passer dig. Skriv en e-mail med dit IT-problem til en dedikeret support-funktion, og få svaret i din indbakke.
03
Overblik og ledelsesrapportering
Alle henvendelser registreres, så vi løbende kan levere ledelsesrapportering. Det kan vi sammen bruge til at udvikle den øvrige IT-infrastruktur ud fra.
04
Skræddersyet kundeportal
Du får adgang til en skræddersyet portal, hvor du kan se igangværende sager, oversigter, rapporteringer m.m. Det giver overblik og gennemsigtighed.
05
Dine egne løsninger
Du får en IT-supportløsning, der er skræddersyet til at kunne håndtere netop din virksomheds systemer. Fleksibelt og individuelt.
Farvel til IT-bekymringer, goddag til kernekompetencer
Det blev en større og større udfordring for virksomhedens forholdsvis lille IT-afdeling at supportere alle medarbejdere alle ugens dage. Endvidere havde BPI et gammelt serversystem, som ikke længere levede op til nutidens standarder.
Lad os tage en uforpligtende snak
Find ud af, hvor mange ressourcer du kan spare med Service Desk Premium