Service Desk på engelsk – fleksibelt og økonomisk attraktivt
Har I brug for IT-support på tidspunkter af døgnet, hvor det meste af Danmark sover? Eller taler dine medarbejdere og kolleger fortrinsvis engelsk? Så kan vores engelsk-sprogede Service Desk-tilbud være det rette valg for jer.
Samme høje serviceniveau
– lavere pris
Vi sætter en ære i at levere service tilpasset lige netop din forretning. Og hvis I har behov for at blive serviceret på engelsk, kan vi tilbyde assistance fra vores afdeling på Filippinerne. Og da vores produktionsomkostninger på denne service er lavere, er din pris også lavere.
Vores filippinske afdeling er et 100 % ejet og kontrolleret datterselskab til IT Relation A/S. Vi har altså ikke outsourcet opgaven til et 3. partsselskab, men har etableret vores egen lokale IT Relation-afdeling. En afdeling, som i øvrigt er ISO-certificeret på samme måde som vores afdelinger i Danmark og de øvrige lande, hvor vi har kontorer.
Internationale medarbejdere – international kvalitet
Når vi rekrutterer medarbejdere til vores udenlandske afdelinger, stiller vi samme høje krav, som vi gør herhjemme. Det er din garanti for, at den Service Desk-medarbejder, du møder i telefonen, på mail eller via webportal, har fagligheden i højsædet.
Så hvis din virksomhed har udenlandske kontorer eller engelsk-talende medarbejdere, som alligevel taler engelsk med vores danske supportere, kan I lige så godt få assistance fra vores filippinske kolleger. Kvaliteten er lige så høj, men prisen er lavere.
Det bedste fra begge verdener
Hvis I foretrækker dansk support i dagtimerne, men kan “nøjes” med engelsk support i aften- og weekendtimerne samt på helligdage og i spidsbelastningsperioder, kan vores hybrid-løsning være det rette valg for jer.
Her taler vores Service Desk dansk i tidsrummet 7-17 på hverdage og engelsk på øvrige tidspunkter, og ellers er præmisserne identiske med dem, du får med Service Desk – Engelsk 24/7: Høj faglighed og lavere pris.
Service Desk-ydelser på engelsk?