Service Desk Special Unit
Få IT-support til afgrænsede enheder som fx webshops, kasseterminaler eller applikationer. Her og nu.
Brug din tid mest værdifuldt
Nogle områder, afdelinger eller applikationer kræver mere IT-support og mere specialiseret viden end andre. Med vores Service Desk Special Unit har du mulighed for at outsource et afgrænset IT-support område til os.
Eksempler på afgrænsede områder, hvor vi tilbyder IT-support:
- Kasseterminaler
- Håndterminaler
- Pakketerminaler
- Spillemaskiner
- Nets, dankortbetalinger
- Håndtering af online kundesupport-problemer
- In-store TV
- Egne applikationer
- Afdeling i et andet land
Lynhurtige svartider og her og nu IT-løsninger
Hos IT Relation vil du og dine medarbejdere opleve at springe køen over og få hurtigt hul igennem til hjælp. Og i langt de fleste tilfælde vil den IT-supporter, der besvarer opkaldet eller e-mailen, kunne løse opgaven. Her og nu.
Sådan fungerer supporten i praksis
5 fordele ved at vælge Service Desk Premium
01
Telefonsupport
Står du med et IT-problem, kan du altid ringe på det samme dedikerede telefonnummer – uanset opgavens omfang. Så løser vi problemet herfra.
02
E-mail support
Få IT-support, når det passer dig. Skriv en e-mail med dit IT-problem til en dedikeret support-funktion, og få svaret i din indbakke.
03
Overblik og ledelsesrapportering
Alle henvendelser registreres, så vi løbende kan levere ledelsesrapportering. Det kan vi sammen bruge til at udvikle den øvrige IT-infrastruktur ud fra.
04
Skræddersyet kundeportal
Du får adgang til en skræddersyet portal, hvor du kan se igangværende sager, oversigter, rapporteringer m.m. Det giver overblik og gennemsigtighed.
05
Dine egne løsninger
Du får en IT-supportløsning, der er skræddersyet til at kunne håndtere netop din virksomheds systemer. Fleksibelt og individuelt.
Lad os tage en uforpligtende snak
Find ud af, hvor mange ressourcer du kan spare med Service Desk Special Unit